جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

متن پیام تبریک مدیر مسئول رسانه « رسمی و کشوری » رواپرس خطاب به نمایندگان محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های آبادان ، سراب ، تکاب _ شاهین دژ و پاکدشت ؛ آقایان ” محفوظی ، داوودی ، همّتی و بشیری “

متن پیام تبریک مدیر مسئول رسانه « رسمی و کشوری » رواپرس خطاب به نمایندگان محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های آبادان ، سراب ، تکاب _ شاهین دژ و پاکدشت ؛ آقایان ” محفوظی ، داوودی ، همّتی و بشیری “

قسمتی از منویّات رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 

… در اقدام به وظیفه‌ی نظارتی، تأکید اینجانب بر رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حبّ و بغض‌های شخصی و جناحی است. نه حقّی از مدیر و مجری خدوم و زحمت‌کش ضایع شود و نه اغماض و اهمالِ بی‌مورد صورت گیرد.

همکاری نمایندگان با یکدیگر، درهم‌تنیدگی تجربه‌ی مجرّبان با شور و حرارت جوانان و تازه‌واردان، مسابقه در عمل پاکیزه و نیکو و عدم مسابقه در احراز این یا آن جایگاه، موضع‌گیری‌های انقلابی در حوادث مهمّ جهانی و داخلی، اهتمام به مرکز پژوهشها و دیوان محاسبات، صدور آرامش و اطمینان به افکار عمومی کشور در نطقها، تعامل برادرانه با قوای مجریّه و قضائیّه، نسخ قوانین زائد و مزاحم، و اجتناب از تکثّر و تراکم قوانین، توصیه‌های دیگر اینجانب به شما نمایندگان ملّت است. مطمئنّم که رعایت این سرفصل‌ها به ملّت ایران ثابت خواهد کرد که انتخاب آنان درست بوده است، و میل به حضور در انتخابات را در آنان افزایش خواهد داد. تقوا و توکّل و اعتماد به خدا را سرمایه‌ی بی‌پایان خود بدانید و با قدرت و جدّیّت حرکت کنید. خدا یارتان باد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صدیقان ارجمند حضرات آقایان سیّد مجتبی محفوظی ، یوسف داوودی ، حسن همتّی و فرهاد بشیری ؛

به ترتیب نمایندگان منتخب شهرستان های آبادان ، سراب ( ادواری و فعلی ) ، تکاب _ شاهین دژ و پاکدشت ( ادواری و فعلی ) .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با تقدیم احترام صمیمانه ترین شادباش های خود و همکاران رسانه کشوری ” رواپرس “ را بابت تشرّف و راهیابی شما عزیزان به خانه ی ملّت محضرتان ایفاد داشته ، به موازات آرزوی طّی طریق منطبق بر «  آرمان ها و دکترین خونرنگ انقلاب اسلامی مبعث از قانون اساسی و متاثّر از منویّات بنیانگذار جمهوری اسلامی ( ره ) ، مقام عظمای ولایت و شهدای گرانقدر این انقلاب آسمانی » توسّط شما بزرگواران ، استمرار توفیقات ملازم با خدمت صادقانه و بیدریغ عالیجنابان را به موکّلان حوزه متبوع خویش که فی الواقع ولی نعمتان واقعی مام میهن می باشند را از آستان حضرت احدّیت خواستارم .

 

 

 

جامعه شناس و عضو انجمن جامعه شناسان ایران 

مدیر مسئول و صاحب امتیاز رسانه « رسمی و  کشوری » رواپرس 

رضا عرب

دانشجوی دکتری تربیت بدنی نریمان تاجیک 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *