پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” تولسی گابارد ” نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا : ایالات متحده نباید وارد جنگ با ایران شود.

” تولسی گابارد ” نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا : ایالات متحده نباید وارد جنگ با ایران شود.

«تولسی گابارد» از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در توضیح این فیلم که در توئیتر منتشر شده می‌نویسد: ترامپ قول داده بود که آمریکا را از جنگ‌های احمقانه خارج کند. اما اکنون وی و بولتون در حال نزدیک کردن ما به یک جنگ بسیار احمقانه و هزینه بر هستند. به من ملحق شوید تا یک پیام قوی به رئیس جمهور ترامپ بفرستیم: آمریکا نباید وارد جنگ با ایران شود.

وی در ادامه این فیلم می‌گوید: در تیم ترامپ افراد جنگ طلبی هستند که در گذشته برای جنگ با عراق تلاش کرده‌اند و اکنون همان افراد برای جنگ با ایران تلاش می‌کنند. آنها درباره عراق دروغ گفته و عنوان داشتند که بغداد تسلیحات کشتار جمعی دارد بعد آنها را به القاعده دادند. آن جنگ ویرانگر بود، بیش از چهار هزار نفر از برداران و خواهران من در لباس نظامی کشته شدند. صدها هزار نفر از مردم عراق کشته شدند. میلیاردها دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی به هدر رفت و القاعده و داعش قوی‌تر شدند. اما امروز جان بولتون می‌گوید آن جنگ فاجعه بار در عراق تصمیم درستی بود.

گابارد در ادامه فیلم می‌گوید: اکنون بولتون و ترامپ ما را به سمت جنگی پیش می‌برند که بسپار پرهزینه تر و فاجعه بار تر از جنگ عراق خواهد بود. این جنگ موجب کشته و زخمی شدن تعداد بیشتری از نظامیان آمریکایی شده، مشکلات زیادی را برای مردم ایران و دیگران در منطقه به وجود می‌آورد، موجب بروز بحران پناهجویان در اروپا شده و خطر مواجه مستقیم آمریکا با روسیه را به وجود می‌آورد. این جنگ به راحتی می‌تواند منجر به جنگ هسته‌ای شود.
پس به من ملحق شوید تا این پیام قوی را به دونالد ترامپ بفرستیم که ایالات متحده نباید وارد جنگ با ایران شود.

منبع : مهر

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *