چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

اخبار داغ

حماس و جهاد اسلامی بر مقابله با الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی تاکید کردند

حماس و جهاد اسلامی بر مقابله با الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی تاکید کردند

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمایت کامل خود را از تلاش های مردمی در کرانه باختری، قدس و اراضی ۱۹۴۸ برای مقابله با الحاق سرزمین های فلسطینی به رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا و به نقل از گزارش  پایگاه خبری فلسطین الیوم، حماس و جهاد اسلامی روز شنبه در پی نشست رهبران خود در نوار غزه در بیانیه ای، خواستار مشارکت گسترده فلسطینی ها برای  رویارویی با طرح شهرک سازی و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی شدند.

در این نشست تحولات سیاسی و موضع گیری در قبال طرح های خصمانه رژیم صهیونیستی از جمله طرح الحاق کرانه باختری و شهرک سازی و قانون شکنی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس مورد بررسی قرار گرفت.

حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه بر آمادگی مقاومت فلسطین برای رویارویی با تجاوزهای رژیم صهیونیستی تاکید و آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه اعلام کردند.

در این بیانیه همچنین بر گسترش سطح همکاری و هماهنگی میان نیروهای مفاومت فلسطین برای جلوگیری از پیشبرد طرح های ضد فلسطینی رژیم صهیونیستی تاکید شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرد که از اول ماه ژوئیه (یازدهم تیرماه)، شهرک های صهیونیستی را که به طور غیرقانونی بنا شده است، به کرانه باختری تحت اشغال ضمیمه می کند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *