سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

اخبار داغ

« امید رضا خیر خواه » و فیلم « منفی یک » افتخار آفرین و سزاوار / دیروز ” لیلون سوریه “، ” جشواره فیلم پاک « کن » در تهران ” / امروز ورود به بخش مسابقه ” جشنواره فیلم های آسیایی لس آنجلس هالیوود “

« امید رضا خیر خواه » و فیلم « منفی یک » افتخار آفرین و سزاوار  / دیروز ” لیلون سوریه “، ” جشواره فیلم پاک «  کن » در تهران ” / امروز ورود به بخش مسابقه ” جشنواره فیلم های آسیایی لس آنجلس هالیوود “

*« امید رضا خیرخواه » بهترین کارگردان بسیجی کشور در سالهای 99 و  95 دانش آموخته رشته سینما از دانشگاه ایالتی وارونژ مسکو یکی از بهترین فیلمسازان جوان کشور محسوب می گردد که توانسته با شایستگی تمام در جشنواره های متعدد جوایزهای زیادی را کسب نماید.

*فیلم “منفی یک ” توانسته است از بین هزاران فیلم از سراسر جهان در کنار دیگر نمایندگان فیلمساز جمهوری اسلامی ایران در این دوره به مرحله ی مسابقه این جشنواره راه یابد. ؛ این جشنواره جزو بهترین و معتبر ترین جشنواره ها در ایالات متحد امریکامحسوب می گردد .

 

 

 

 

 

 

 

 

تکلمه ؛

ارغنون ساز فلک رهزن اهل هنر است …

هنرمند فرهیخته جناب آقای  « امید رضا خیر خواه » بهترین کارگردان بسیجی کشور در سالهای 99 و 95 ،

با مباهات موفقیّت روزافزون حضرتعالی را در جهت تکثیر کرامات انسانی اسلامی در عرصه های فرهنگ و هنر این مرز و بوم و گستره بین الملل از اعماق وجود محضر مبارکتان تبریک عرض نموده ، استمرار این فیروزمندی را برای جنابعالی که افتخار حضور و ذرّه نوازی را در این رسانه رسمی و کشوری برایمان به ودیعت گذارده اید ؛ از درگاه حضرت احدیّت خواهانیم .

 

جامعه شناس و عضو انجمن جامعه شناسان ایران ، صاحب امتیاز رسانه کشوری ” رواپرس ” رضا عرب

دانشجوی دکترای تربیت بدنی نریمان تاجیک 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم داستانی “منفی یک” به جشنواره فیلم های آسیایی لس آنجلس هالیوود راه یافت .

 

 

 

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر رسانه رسمی و کشوری “ رواپرس ” فیلم داستانی “منفی یک” به جشنواره فیلم های آسیایی لس آنجلس هالیوود راه یافت ، فیلم “منفی یک ” توانسته است از بین هزاران فیلم از سراسر جهان در کنار دیگر نمایندگان فیلمساز جمهوری اسلامی ایران در این دوره به مرحله ی مسابقه این جشنواره راه یابد. ؛ این جشنواره جزو بهترین و معتبر ترین جشنواره ها در ایالات متحد امریکامحسوب می گردد .

 نویسندگی و کارگردانی این اثر زیبا توسط « امیدرضا خیرخواه » صورت گرفته است و در این فیلم هنرمند پیشکسوت استاد ثریا قاسمی و …  به ایفای نقش پرداخته اند .

به گزارش خبرنگار ما این فیلم با نگاهی متفاوت به معقوله ی کرامت انسانی پرداخته و ابتناء این فیلم  برآن پایه استوار است که به عنوان یکی از فیلمسازان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره از جشنواره بتواند پیام صلح و دوستی و احترام به والدین را به جهانیان ارائه و مخابره نماید.

پیش از این فیلم ” منفی یک ” در جشنواره های مختلفی از جمله لیلون سوریه ، معماری ونیز ، رالیج استودیو آمریکا ویست لبلوور آمریکا حضور پر رنگی داشته و در این بین نامزد جایزه بزرگ جشنواره لیلون سوریه و همینطور ،جایزه بهترین فیلم از نگاه مردمی در دومین جشنواره فیلم پاک کن در تهران را از آنِ خود نموده است .

در خلاصه داستان این فیلم آمده است :

پدر و مادر پیری در شب یلدا و در خانه قدیمیشان منتظر فرزندان خود هستند تا این شب باشکوه را کنار هم سپری کنند اما یک اتفاق باعث بر هم زدن این آرامش می شود …

 

 

 

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

نظر (1)

  1. مرزانی

    سلام وعرض ادب.
    فقط اومدم خدا قوت ودست مریزاد بگم بابت این روحیه جهادی جناب خیر خواه
    خصوصا برای ساخت فیلم کوتاه حجاب

    Reply

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *