شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

* همواره معتقدم که برای بازکردن گره ها باید نگاهمان به خود این ملت باشد نه بیرون مرزها ، زیرا پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی نتیجه تمسّک به منویّات مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) مُلهَم از دکترین های گام دوّم انقلاب معظّم له ، در راستای توّجه و نگاه به خود ملّت است.

*پیشرفت کشور در سایه حضور همه تفکرات انقلابی است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات 2 اسفند در حل مشکلات داخلی و بین المللی موثر است و هرکس به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند.

فرقی نمی کند چند سال داریم و اهل کجا هستیم.

فرقی نمی کند تحصیلاتمان چقدر است، حتی رشته تحصیلی ما چیست؟

مهم آن است که پیشرفت این کشور و رسیدن به ایرانی سربلند، بزرگترین دغدغه ما باشد و همواره منافع ملّی را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح دهیم، چرا که در سایه پیشرفت این کشور است که فرصت رشد برای جوانان و سایر اقشار و احزاب فراهم می شود.

همین دغدغه و احساس مسئولیت در برابر مردم سرزمینم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا اینجانب سیما گودرزی با 23 سال سابقه تدریس در مدارس کشور عزیزم و تربیت آینده سازان این مملکت، به عنوان کاندیدای مستقل پا به عرصه انتخابات بگذارم و چنانچه توفیق خدمتگزاری حاصل شود، اندک سهمی در بهبود شرایط کشورم را داشته باشم.

همواره معتقدم که برای بازکردن گره ها باید نگاهمان به خود این ملت باشد نه بیرون مرزها، زیرا پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی نتیجه تمسّک به منویّات مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) مُلهم از دکترین های گام دوّم انقلاب معظّم له ، در راستای توّجه و نگاه به خود ملّت است.

انتخاب افراد شایسته مسبّب پیدایش راه های تازه و چاره اندیشی های جدید در روند حل مشکلات کشور و مردم می شود.

پیشرفت کشور در سایه حضور همه تفکرات انقلابی است.

سیما گودرزی

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *