شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

شکست کرونا در پاکدشت با همکاری مردم

شکست کرونا در پاکدشت با همکاری مردم
نشست هماهنگی جمع آوری کمکهای خیرین حوزه سلامت در شهرستان پاکدشت به ریاست فرماندار برگزار شد.

 

نشست هماهنگی جمع آوری کمکهای خیرین حوزه سلامت در شهرستان پاکدشت به ریاست  هادی تمهیدی فرماندار و با حضور حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و دیگر مسئولان و خیرین در دفتر معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری  برگزار شد.

بر پایه این گزارش در این جلسه یکی از خیرین حوزه سلامت پیشنهادات خود را جهت اهداء کمکهای نقدی در راستای شکست کرونا ویروس و خرید تجهیزات پزشکی ارائه نمود.

فرماندار پاکدشت ضمن قدردانی از تلاش اقشار مختلف مردم به ویژه خیرین بزرگوار در شکست کرونا ویروس  گفت :

هرگاه  خیرین و مردم همگام با دولت در کاهش معضلات اجتماعی و مدیریت بحران  همراه شده اند ، نتایج خیلی خوبی حاصل شده و در شرایط کنونی که جامعه با بحران ویروس و شیوع بیماری کرونا مواجه شده  و سلامت جسم و روان جامعه مدام تهدید می‌شود، لازم است که خیرین با کمک‌های مادی و معنوی پای کار آمده و برای مقابله با این بیماری پیشگام شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد :

با تدابیر اندیشیده شده در دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم و ایجاد بستری مناسب برای مشارکت خیرین در مدیریت بحرانها به کار بسته ایم و امیدواریم با مشارکت اقشار مختلف مردم و در سایه همدلی و تلاش مضاعف مسئولان به زودی شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم .

تمهیدی اظهار داشت :

 کشور مقدسمان ایران اسلامی امروز مسیر روشنی را در جهان در حال پیمودن است که این راه از نقش آفرینان بزرگی چون شهدا نشات گرفته  و شهرستان پاکدشت نیز در این ایام  مفتخر به تقدیم اولین شهیده مدافع سلامت دکتر شیرین روحانی راد در راه مبارزه با ویروس کرونا و صیانت از سلامت مردم گردید.
منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *