جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

همایش تجلیل از رزمندگان وجانبازان دفاع مقدس در شهرک صنعتی عباس آباد با حضور فرماندار پاکدشت

همایش تجلیل از رزمندگان وجانبازان دفاع مقدس در شهرک صنعتی عباس آباد با حضور فرماندار پاکدشت

همایش تجلیل از رزمندگان وجانبازان دفاع مقدس در جنگ اقتصادی با عنوان رونق تولید ،حمایت مردمی ،خودباوری با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت ،علیدادی بخشدار شریف آباد ،درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت،پرنیان مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران ،اعضای هیئت مدیره ومدیر عامل ،کارفرمایان ، کارگران شهرکهای صنعتی شهرستان و دیگر مسئولان در سالن همایش شهرک صنعتی عباس آباد برگزار و در پایان از خانواده معزز شهداء و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان گفت :این شهرستان از سه شهرک صنعتی عباس آباد، خوارزمی، شهرک صنعتی خصوصی شنزار و شهرک صنعتی پایتخت برخوردار است. و هم اکنون بیش از ۲ هزار واحد صنعتی فعال با سرمایه ای بالغ بر ۴۳ هزار میلیارد تومان در این شهرک ها فعالیت هستند.

تمهیدی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ شرکت صادراتی پاکدشت، محصولات خود را به ۲۹ کشور جهان به ارزش ۲۸ میلیارد دلار سالانه صادر می کنند.

وی افزود : تحریم های اقتصادی مشکلاتی را بوجود آورده اما ما در همین دوران تحریم، گزارشات خوبی از واحدهای تولیدی داشته ایم و با همت و برنامه ریزی امروز نیز به حدی رشد نمودند که در برخی موارد خواستارجذب نیروی کار شده اند.

فرماندار پاکدشت ضمن قدردانی از عنایت ویژه مسئولان به ویژه استاندار تهران در راستای رفع موانع تولید و اشتغال ابراز امیدواری کرد در سال رونق تولید شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش تولید در شهرستان پاکدشت باشیم.

منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *