شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

گپ و گفت ” رواپرس ” با ” حاج حسین بنایی ” دهیار خستگی ناپذیر روستای هدف گردشگری آلوئک ( بزودی )

گپ و گفت ” رواپرس ”  با ” حاج حسین بنایی ” دهیار خستگی ناپذیر روستای هدف گردشگری آلوئک ( بزودی )

تکلمه :

… در ادامه معرفی افتخارات پاکدشت به بهانه ی روز روستا و تجلیل از زحمتکشان افتخارآفرین پایتخت گل و گیاه و حس هماهنگی قبلی به همراه جناب نریمان خان تاجیک دانشجوی دکتری تربیت بدنی همراه خستگی ناپذیر و همیشگی ام همچنین سرکار خانم زارع همکار عکّاس دفتر پاکدشت لحظاتی را در دفتر دهیاری روستای هدف گردشگری آلوئک میهمان عزیزی از همقطاران عهد عتیق تحصیل در دهه 60 در دبیرستان امام خمینی ( ره ) گردیدم.

صحبت از حاج حسین بنایی فرهیخته ، عضو محترم هیئت مدیره گل و گیاه و ورزشکار مخلّق ، قُل دیگر حاج حسن و پدر بزرگوار جناب آقای احسان خان بنایی دانشجوی مقطع دکتری می باشد .

فارغ از خاطرات دور و نزدیک و هرگونه مداهنه ایشان را بسیار مسلّط در عرصه مجموع متبوعش دانستم ، بزرگ مردی که قریب 18 سال است در کنار دیگر خدمتگزاران آن دیار عزم خود را جزم و به قول امروزی ها البته بدون رنگ و ریا و در اوج سکوت مسئولیت جهادی اش را برای حصول آسایش و آرامش اهالی به انجام می رساند ( 13 سال آن نقش مستقیم تاثیر گذار تحت عنوان دهیار ).

شاید با نگاه اوّل عدّه ای معترض گردند که صحبت از جاذبه های روستاست یا تقدیر و کاریکاتوریزه کردن حاج حسین بنایی ( اصطلاح ژورنالیستی ) ، نه

اشتباه نشود مراد از این وجیزه تاکید بر این مهم است که :

چنانچه تجارب مثبت دیگر نقاط منطقه ای ، کشوری و …. ، در هر محل توسط کارگزاران بومی ، متخصص و مجرّب احصاء و بکار گرفته شود نتیجه ای جز روستای هدف گردشگری آلوئک با مختصات ایده آلش نخواهد داشت .

امری که متاسفانه شهر شهید پرور پاکدشت ما به شدّت از آن رنج برده ، می برد و خواهد بُرد .

یک برای همیشه پاسخ از شما ، آلوئک امروز نتیجه جمعی بی ادعای محلی است یا مدیران پروازی نمی دانم شاید پر ادّعا؟

روستایی که برند جهانی شده است و هم کشاورزان زادگانی با تحصیلاتی عالیه دارد ؛ صحبت از فلان نقطه سوئد ، نروژ و اتریش نیست ، سخن از فرزندان

ماه شب چهارده روستایی از دل پاکدشت است که وجود نازنینشان نافی تصویر سازی پاکدشتی خاکستری توسط عدّه ای مُغرض در اذهان است .

بزودی متن کامل مصاحبه دهیار محترمی که کار اجرایی را افتخار و از سیاسی کاریهای قافله سالاران قریب و بعید مجموعه اش ناخرسند است منتشر خواهد شد .

 

 پایگاه تحلیلی خبری کشوری ” رواپرس “

دو هفته نامه در دست انتشار ” پاکدشت سلام “

 

 

 

 

 

 

*بزرگترین نیاز و آرزوی ما استقرار نماینده گمرک در پروژه در دست اقدام پایانه گل و گیاه شهرستان پاکدشت ( با وسعت پانزده هکتار ) ، همجوار با کمربندی شهرستان و با استناد به دلایلی همچون … می باشد .

*اصلی ترین برنامه جاری – آتی ما تکمیل بزرگترین سالن ورزشی شرق تهران و عظیم ترین سالن ورزشی روستاهای کشور با گنجایش 4000 نفر می باشد.

*اصلی ترین معضل مجموعه منطقه ما حادثه خیز بودن مسیر مواصلاتی جاده حضرت امام رضا ( ع ) در مجاورت این منطقه است که علاوه بر صدمات جرحی ، خدای ناکرده جانی بستر تالّمات روحی را برای ساکنان فراهم نموده است .

* معّدل تحصیلی روستائیان عزیز ما کارشناسی است و بعضاً وجود دارای مدارج بالاتر همچون کارشناسی ارشد و دکتری در میانشان ستودنی است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *