پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

یک میلیون تبعه خارجی غیررسمی در تهران سکونت دارند .

یک میلیون تبعه خارجی غیررسمی در تهران سکونت دارند .

*۵۵٠ هزار تبعه خارجی رسمی و یک میلیون تبعه غیررسمی در تهران سکونت دارند.

تهران- ایرنا- استاندار تهران با اشاره به ویژگی های کلانشهر تهران گفت: ۵۵٠ هزار تبعه خارجی رسمی و یک میلیون تبعه غیررسمی در تهران سکونت دارند.

 انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری استان تهران افزود: بیش از ۵٢ درصد مالیات و بیش از ٢٠ درصد از صنایع کشور در تهران قرار دارد همچنین سرریز آسیب های اجتماعی در تهران است.
وی افزود: در سایه تعامل و هماهنگی میان قوای سه گانه در دستگاه ها و نهادهای مختلف باید سطح خدمت رسانی به مردم افزایش یابد و از همه ظرفیت ها بهره برداری شود.
محسنی بندپی پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی را جزو سرفصل های همکاری قوا عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری طبق ماده ٨٠ قانون برنامه ششم توسعه پیشگیری را اولویت دانستند و با این نگرش شرایطی فراهم و راهبردها و ریل گذاری ها به درستی انجام شده است.
استاندار تهران اضافه کرد: دادگستری استان تهران در شورای تامین استان به عنوان رکن این شورا شرایطی را فراهم کرده است تا در موقعیت های لازم ورود کنند.
وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه ریزی های خوبی با مشارکت دادگستری آغاز شده است. هرچند زود شروع شده است اما با آمادگی به استقبال انتخابات می رویم زیرا اعتقاد داریم مهمترین مهمات ما در مقابل دشمنان، حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.
محسنی بندپی افزود: مسأله دیگر حمایت از تولید، رونق اشتغال و رفع موانع برای جذب سرمایه گذاری ها است و در همه جلسات نگاه حقوقی و قضایی وجود دارد.
مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری استان تهران با حضور غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه، منتظری دادستان کل کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، اعضای شورای تامین استان تهران و جمعی از مقامات قضایی، امنیتی، انتظامی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *