پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمان کاروان زیر سایه خورشید با نماینده ولی فقیه در استان یزد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمان کاروان زیر سایه خورشید با نماینده ولی فقیه در استان یزد
خدام بارگاه منور رضوی شامگاه چهارشنبه چهارم تیرماه، در بدو ورود به استان یزد، با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، با آیت الله ناصری دیدار کردند.

 به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد؛ در این دیدار، سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد، جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد، دکتر رحیمی‌نسب دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد، سیدناصر حیدری دبیر جشنواره زیر سایه خورشید و دیگر مسئولان استانی، کاروان خدام را همراهی کردند.

آیت‌الله ناصری ضمن خیرمقدم به خادمان آستان مقدس رضوی، از سفر کاروان خدام به استان یزد تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم به برکت دهه کرامت و میلاد پرسرور حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، هر چه زودتر بلای فراگیر کرونا ختم بخیر شود و همه مؤمنان مشتاق بتوانند با حضور در حرم مطهر رضوی از فیوضات آن بارگاه نورانی بهرمند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه امسال سبک و سیاق برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید تغییر کرده است، بر اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم از نحوه برگزاری برنامه‌ها به صورت مجازی، تأکید کرد.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی کشور، مردم ما از زیارت نزدیک امام الرئوف(ع) محروم هستند، شایسته است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که مردم نهایت استفاده را از حضور خدام در یزد را ببرند و دل و جان خود را منور به انوار معنوی زیارت از راه دور کنند.

وی افزود: برای تحقق این امر، لازم است صدا و سیما و دیگر نهادهایی که امر اطلاع‌رسانی را به عهده دارند، این حضور مهم را به طور کامل پوشش دهند.

آیت‌الله ناصری ضمن ابراز خرسندی مجدد از حضور خدام آستان قدس رضوی در یزد، این حرکت را احیاگر فضای معنوی حرم مطهر در استان توصیف کرد.

در ادامه این دیدار صمیمی خادمان بارگاه علی‌بن‌موسی الرضا(ع) صلوات خاصه حضرت را قرائت کردند و نشان خادمی امام رضا(ع) را به نماینده ولی فقیه تقدیم کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *