شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دوره‌ «زندگی برمدار قرآن» حرم رضوی در فضای مجازی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دوره‌ «زندگی برمدار قرآن» حرم رضوی در فضای مجازی
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: دوره‌های آموزشی «زندگی بر مدار قرآن» از طریق فضای مجازی به مخاطبان ارائه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع در گفتگویی با اشاره به دوره‌ آموزشی«زندگی بر مدار قرآن» که به صورت فصلی و ماهیانه در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در طول سال برگزار می‌شد، گفت: این دوره‌های آموزشی در ایام نوروز که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حرم مطهر رضوی تعطیل است به صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این دوره آموزشی از طریق کانال «زندگی بر مدار قرآن» در پیام رسان ایتا به آدرس«Eitaa.com/quranlive» به صورت آنلاین برای بیش از 400 مخاطب خود که اعم از خواهران و برادران می‌باشند، برگزار می‌شود.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی افزود: دوره آموزشی زندگی بر مدار قرآن شامل سه عنوان کلاس از جمله درس‌هایی از نهج‌البلاغه، خانواده قرآنی و تدبر در قرآن است که کلاس‌های درس‌هایی از نهج‌البلاغه روزهای یکشنبه با تدریس حجت‌الاسلام ابوذر حسینی، تدبر در قرآن روزهای دوشنبه با تدریس حجت‌الاسلام محمدرضا مهریزیان و خانواده قرآنی روزهای چهارشنبه با تدریس حجت‌الاسلام محمدعلی فیض‌آبادی  برگزار می‌شود.
شجاع ابراز کرد: مخاطبین پس از بهره‌مندی از مباحث مطرح شده در کانال می‌توانند در مسابقه غیر حضوری این دوره‌ها نیز که سوالات آن توسط اساتید مربوطه طرح می‌شود، شرکت کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *