پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پاسخ شبهات دینی کرونا در کتاب «پرسش‌های دختر؛ پاسخ‌های پدر» منتشر شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پاسخ شبهات دینی کرونا در کتاب «پرسش‌های دختر؛ پاسخ‌های پدر» منتشر شد
کتاب «پرسش‌های دختر؛ پاسخ‌های پدر» اثری با موضوع پاسخ به شبهات دینی در روزگار کرونایی است که توسط به‌نشر روانه بازار کتاب شده است.

 این اثر به کوشش جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه  تدوین شده که به سوالاتی از جمله اینکه در قبال ویروس کرونا چه باید کرد؟ آیا در تقابل علم و دین، دین شکست می‌خورد؟ چرایی تعطیلی اماکن مذهبی، نحوه برخورد منطقی متدینین با این مسئله، اهمیت مقدسات و شعائر دینی در روزگار کرونا، توکل بر پروردگار متعال، مناجات و توسل به ائمه معصومین(ع) و… پاسخ می‌دهد.
کتاب «پرسش های دختر؛ پاسخ های پدر» در  23 صفحه، قطع جیبی منتشر شده که نسخه پی دی اف آن از طریق شبکه‌های اجتماعی انتشارات به‌نشر و سایت‌های کتاب‌خوان به صورت رایگان قابل دسترسی و مطالعه است.
همچنین علاقهمندان برای دریافت این کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت و اینستاگرام انتشارات به‌نشر به ‌نشانی www.behnashr.com  و @behtarinhaye_nashr مراجعه کرده و از طریق صفحه ثبت سفارش به نشانی @behnashr_sale سفارش خود را اعلام کنند.
در برشی از کتاب میخوانیم: «‌امسال نیز مانند سال‌های گذشته، صدای پای بهار را که شنیدم، خودم را آماده استقبال از بهار کردم. برای من، بهار همیشه از حرم امام رضا(ع)  شروع می‌شد. با برادرم از بهار و ساعت تحویل سال و خاطرات سال‌های گذشته و صدای خاطره‌انگیز نقاره حرم می‌گفتم که برادرم گفت: امسال، ساعت تحویل سال، خانه خودمان می‌مانیم! گفتم چرا؟ گفت: چون حرم امام هشتم(ع) به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است! حتی نماز جمعه را هم تعطیل کرده‌اند و حتی داخل حرم هیچ مُهر و فرشی نیست که نماز بخوانیم، همه را جمع کردند. خیلی ناراحت شدم و با خودم فکر می‌کردم که مگر امام رضا(ع) نمی‌تواند این ویروس را از بین ببرد؟ مگر ما برای شفای بیمارانمان به حرم نمی‌رویم؟ مگر حرم امام رضا شفاخانه نیست و…»

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *