پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 2 هزار وعده غذایی در قالب «سفره رضوی» بین نیازمندان اردبیل توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 2 هزار وعده غذایی در قالب «سفره رضوی» بین نیازمندان اردبیل توزیع شد
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل از توزیع 2 هزار وعده غذایی در قالب طرح «سفره رضوی» بین نیازمندان خبر داد.

حجت السلام اکبر قیامی در گفتگویی عنوان کرد: در راستای ترویج سنت حسنه انفاق، ایثار و فداکاری 2 هزار وعده غذایی در قالب طرح «سفره رضوی»  بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس  کرونا و به منظور دلگرمی و عیادت از بیماران و کادر درمانی جمعی از خادمیاران رضوی در نقاهتگاه حضرت زینب (س) سپاه حضور یافته و از کادر درمانی تلاشگر که برای شکست  کرونا  جان خود را به خطر انداخته و شبانه روز در تلاش برای ارائه خدمات به بیماران هستند قدردانی کردند.

قیامی ادامه داد: برگزاری جشن و  اجرای برنامه‌های فرهنگی برای بیماران بستری شده در این نقاهتگاه  از دیگر برنامه‌هایی بود که در این برنامه اجرا شد.

مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در اردبیل یادآور شد: همچنین با همکاری نانوایان طرحی با عنوان «نان عطر رضوی» به نیت سلامتی حضرت صاحب الزمان(عج) در مناطق حاشیه‌ شهر اردبیل اجرا شد تا در کنار سبدهای غذایی توزیع شود.

به گفته وی استفاده از ظرفیت خیران و مشارکت مناسب در برنامه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی و حضور در عرصه‌های مختلف از دیگر رویکردهای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی است تا بتواند با عمل به این وظایف برای توسعه کار و جهش تولید تلاش کرده و مثمر ثمر واقع شود.

منبع : استان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *