پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همایش علمی- فرهنگی «چالش کرونا و زندگی مومنانه»برگزار می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همایش علمی- فرهنگی «چالش کرونا و زندگی مومنانه»برگزار می‌شود
دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران با همکاری نهادهای علمی و فرهنگی ازجمله بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی همایش علمی فرهنگی با عنوان «چالش کرونا وزندگی مؤمنانه» را برگزار می کند.

به گزارش آستان‌نیوز، فراخوان این همایش با همکاری دفتر نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در شهر مقدس قم، متناسب با سرفصل‌هایی که در دوران شیوع کرونا بیشترمورد توجه قرارگرفته‌اند، منتشر شده است.
همایش «چالش کرونا وزندگی مؤمنانه» با هدف بررسی تأثیر متقابل بیماری همه‌گیر کرونا و زندگی تدارک دیده شده است.
«تأثیر باور مؤمنانه بر امید به آینده»، نقش و ابعاد سرمایه اجتماعی در بیماری‌های اپیدمیک»، «نقش مرگ باوری بر کاهش اضطراب»، «تأثیر موعود باوری و منجی گرایی بر سلامت جامعه بحران‌زده»، «کار ویژه‌های رسانه و شبکه‌های اجتماعی در هنگامه بیماری‌های مسری»، «حق بر سلامت در حقوق بنیادین و بیماری‌های مسری»، «ظرفیت‌های معنوی در فضای شیوع بیماری‌های مهلک» و… از محورهای این همایش علمی- فرهنگی بشمار می‌رود.
علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را تا پایان خردادماه سال جاری بر اساس ساختاررایج مقالات علمی پژوهشی و در قالب فایل آفیس‌ورد به دبیرخانه همایش به آدرس پست الکترونیک  Sm.mmoqaddam@ut.ac.ir  ارسال کنند.
همچنین برگزیدگان این فراخوان علمی هدایای ارزشمندی را در روز برگزاری همایش که طبق برنامه‌ریزهای انجام شده در ایام پساکرونا خواهد بود، دریافت می‌کنند.
گفتنی است: این همایش توسط دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران با همکاری دفتر نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در شهر قم، انجمن علمی گفتمان اسلامی سوئد، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، رادیو معارف و جهاد دانشگاهی استان قم تدارک دیده شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *