سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعلام ویژه برنامه‌های اداره زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی به مناسبت روز قدس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعلام ویژه برنامه‌های اداره زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی به مناسبت روز قدس
*اسد القصیر کارشناس مذهبی از شهر مقدس قم و شیخ شفیع جراء از کشور لبنان از سخنرانان این نشست تخصصی هستند. این نشست نیز در  youtube.com/c/ImamRedaAS قابل مشاهده است.
در آستانه روز قدس بخش پاسخگویی و نشست‌های تخصصي اداره زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوعی را در فضای مجازی تدارک دیده است.

به گزارش آستان‌نیوز، برگزاری نشست تخصصی با موضوع«به عنوان مسلمان وظیفه ما در مقابله با معامله قرن چیست؟» یکی از برنامه های تدارک دیده شده این اداره در آستانه روز قدس است.

این نشست تخصصی در تاریخ 31 اردیبهشت ماه مصادف با  26 ماه مبارک رمضان  ویژه اردو زبانان با حضور سبط حیدر  زیدی و احمد علی عابدی از کارشناسان اردو زبان در ساعت 21:30 تدارک دیده شده است. علاقمندان برای بهره‌مندی از این نشست تخصصی می‌توانند به آدرسhttp://youtube.com/imamrezaur مراجعه فرمایند.

همچنین نشست تخصصی با عنوان«قدس، مظهر مقاومت در برابر صهیونیست» ویژه انگلیسی‌زبانان با حضور دکتر پائول لاروی فعال حقوق فلسطینیان و سرهنگ آلِن کُروِز و مشاور اسبق وزیر دفاع فرانسه کارشناس تلویزیون راشاتودی برگزار می‌شود.

این نشست تخصصی همزمان با اول خردادماه سال جاری مصادف با 27 ماه مبارک رمضان ساعت 21 درyoutube.com/c/ImamRezaEy قابل مشاهده است.

ویژه برنامه دیگری نیز با عنوان «نقش امت‌های مسلمان در رویارویی با معامله قرن و حمایت از قدس» ویژه عرب زبانان تدارک دیده شده است که در تاریخ دوم خرداد ماه  ساعت 22 برگزار خواهد شد.

اسد القصیر کارشناس مذهبی از شهر مقدس قم و شیخ شفیع جراء از کشور لبنان از سخنرانان این نشست تخصصی هستند. این نشست نیز در  youtube.com/c/ImamRedaAS قابل مشاهده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *