جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / درخشش 119اثر بنیاد پژوهش‌های اسلامی در محافل علمی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / درخشش 119اثر بنیاد پژوهش‌های اسلامی در محافل علمی
از ابتدای تاسیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تا کنون، 119 اثر از آثار این مرکز در محافل علمی مختلف برگزیده و شایسته تقدیر شده است.

به گزارش آستان نیوز، تعداد 108 اثر از این آثار در موضوعات مختلف اعم از تاریخ و جغرافیای ممالک اسلامی، کلام و فرق اسلامی، فسلفه، عرفان و ادیان، قرآن و مطالعات قرآنی، سرگذشت‌نامه‌ها و سیره معصومین(ع)، فقه و اصول، اخلاق و تربیت اسلامی و همچنین کودکان بوده است.
«آثار سنگی موزه آستان قدس رضوی»،«اسلام وهنر»،«امر به معروف و نهی از منکر در اندیشه اسلامی»،«برگ‌هایی نفیس از قرآن‌های منسوب به خط ائمه معصومین(ع)»،«تزئینات معماری بارگاه حرت رضا(ع)»،«جغرافیای تاریخی هجرت امام رضا(ع)»،«الصحیح فی فضل الزیاره الرضویه»،« فرازهاییاز سخنان امام رضا(ع)» و… از جمله عناوین آثاری است که در محافل مختلف علمی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است.
این آثار در محافل علمی همچون نهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی، هفتمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان، مسابقه جهانی نگارش کتاب امام رضا(ع)، هشتمین دوره کتاب سال ولایت، همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم در حوزه فرهنگ مکتوب و… به عنوان آثار برگزیده انتخاب و شایسته تقدیر شده است.
«افسانه انسان»،«افسانه درخت خرما و بزی»،«انسان‌هایی که می‌توانستند پرواز کنند»،« برادر عقاب، خواهر آسمان»،«پروانه حرم»،« خسته نباشی»،« مجموعه کتاب‌های آهو»،« جبهه در یک آلبوم»،« پروانه حرم» و.. نیز از عناوین آثار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در حوزه کودک است که در شورای کتاب کودک، سی‌و‌چهارمین دوره فعالیت شورای کتاب کودک، جشنواره ملی کتاب سال کودک و… به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *