جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه راهبردهای ده‌گانه سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در روزهای کرونایی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه راهبردهای ده‌گانه سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در روزهای کرونایی
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در اولین نشست کارکنان این سازمان در سال جدید، راهبردهای ده‌گانه فعالیت در شرایط کرونایی را ارائه کرد.

به گزارش آستان نیوز، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در آغازین روزهای بازگشایی این کتابخانه پس از شیوع ویروس کرونا و در نخستین نشست عمومی کارکنان این سازمان در سال جدید، به تبیین راهبردهای ده‌گانه برای شرایط کرونایی پرداخت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال حسینی بابیان اینکه خدمات کتابخانه‌ها و موزه‌های آستان قدس رضوی در تعطیلات کرونایی به‌صورت مجازی ارائه‌شده و هم‌تراز با دوران پیش از کرونا بوده است، بر لزوم تغییر تاکتیکی نوع اقدامات و خدمات در سال ۹۹ و در شرایط کرونایی تأکید کرد.
وی تشکیل گروه و انجام کارهای تیمی، حفظ امنیت در سطوح و لایه‌های مختلف، زندگی با فضای مجازی و فناوری، مخاطب‌محوری و نیازسنجی مخاطبان در شرایط کرونایی، تغییر استراتژی در سبک مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع، توجه جدی به صنعت فرهنگی یا صنعت مولد در جهت اقتصاد مولد، تغییر و تحول در ساختار سازمانی، تمرکز بر طرح‌های عام‌المنفعه وقف و نذر و به‌روزرسانی هرم مدیریت دانش متناسب با شرایط کرونایی را راهبردهایی عنوان کرد که در شرایط جدید پیش روی سازمان قرار دارد.
حسینی همچنین بر ضرورت مدیریت شرایط تأکید کرد و گفت: اگر همچنان با همان ساختار پیش از کرونا رفتار کنیم، نمی‌توانیم متناسب با شرایط زمان حرکت کنیم.
وی همچنین کارکنان حوزه‌های مختلف سازمان یادشده را به صرفه‌جویی، کار تیمی، هم‌افزایی، همکاری و روزآمدسازی به‌ویژه در حوزه خدمات مجازی سفارش کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *