جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / امکان پرداخت هزینه قربانی در دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در سراسر کشور

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / امکان پرداخت هزینه قربانی در دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در سراسر کشور
مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی در آستانه عید سعید قربان از امکان پرداخت هزینه قربانی از طریق سامانه های غیرحضوری و همچنین دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در سراسر کشور خبر داد.

علیرضا اسماعیل زاده در گفت و گو با آستان نیوز با تأکید بر اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان پذیرش دام زنده توسط دفاتر نذورات آستان قدس رضوی وجود ندارد، ابراز کرد: زائران و مجاورانی که به مناسبت عید قربان قصد انجام قربانی دارند، می توانند برای پرداخت مبلغ گوسفند قربانی خود به دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی و دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در استان های مختلف کشور مراجعه کنند.
وی گفت: 12 دفتر در ورودی ها و صحن های حرم مطهر رضوی از جمله 7 دفتر انقلاب اسلامی، آزادی، جمهوری اسلامی، شیخ طوسی، شیخ طبرسی، باب الجواد(ع) و باب الرضا(ع) به صورت شبانه روزی و 5 دفتر نذورات گوهرشاد، نواب صفوی، جامع رضوی، مهمانسرای حضرت و غدیر از ساعت 7 تا 21 آماده دریافت نذورات و قربانی زائران و مجاوران است.
اسماعیل زاده از دفاتر نذورات در دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ های مختلف کشور به عنوان یکی دیگر از راه های اهدای مبلغ گوسفند قربانی به صورت حضوری نام برد و افزود: مبالغ اهدایی نذورات عید قربان با رعایت تمهیدات بهداشتی و با مشارکت بنیاد کرامت رضوی در حداقل زمان ممکن هزینه خواهد شد.

 

پرداخت غیرحضوری هزینه قربانی
مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی بیان کرد: کد دستوری گوشی همراه ستاره هشت مربع(#8*)، سامانه اینترنتی وقف و نذر رضوی به نشانی nazr.razavi.ir و نرم‌افزار «رضوان»، از جمله روش های غیرحضوری و آسانی است که افراد می توانند با ورود به آن ها در قربانی عید سعید قربان سهیم شوند.
وی ادامه داد: عموم افراد برای سهیم شدن در این سنت حسنه می ‌توانند مبلغ دلخواه خود را در قالب «قربانی مشاکتی» پرداخت یا هزینه هر رأس گوسفند مخصوص عید قربان را که معادل 20 میلیون ریال است، از طریق این سامانه های غیرحضوری پرداخت کنند.
اسماعیل زاده افزود: این امکان برای افراد در این سامانه های غیرحضوری قرار داده شده است تا قربانی آن‌ ها به نیابت از خودشان یا کسانی که در قید حیات نیستند، پرداخت شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین شماره حساب «7658585886» و شماره کارت «8889-8888-3377-6104» بانک ملت با شناسه 24/1210 به نام نذورات آستان قدس رضوی برای دریافت هزینه قربانی این عید فرخنده اعلام شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *