شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دوره آموزشی خبرنویسی ویژه خادمیاران رضوی استان یزد برگزار می شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دوره آموزشی خبرنویسی ویژه خادمیاران رضوی استان یزد برگزار می شود
مسئول کانون خبر، رسانه و فضای مجازی کانون های خدمت رضوی استان یزد از برگزاری دوره های آموزش خبر نویسی ویژه خادمیاران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد، محمدعلی ملک زاده با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از خدمات خادمیاران در عرصه های مختلف گفت: خادمیاران رضوی در سطح استان و کشور هر روزه اقدامات ارزشمندی را با نیت رضای الهی در عرصه های مختلف انجام می دهند که نیاز به اطلاع رسانی بیشتر این خدمات است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی از خدمات، فعالیت ها و برنامه های کانون های خدمت رضوی می تواند مروج فرهنگ رضوی باشد و کار در این حوزه با نیت نذر رسانه صورت می پذیرد.

مسئول کانون تخصصی خبر و رسانه گفت: خوشبختانه رسانه های استانی استقبال خوبی از خبر های تولیدی کانون خبر و رسانه دارند و این مسئولیت ما را بیشتر می کند.

وی با اشاره به حضور بیش از 80 نفر از خادمیاران در کانون تخصصی خبر و رسانه اضافه کرد: کم تر از یک درصد از خادمیاران استان در حوزه خبر و رسانه فعالیت دارند و برای ارتقاء سطح کیفی تولیدات رسانه ای نیاز به آموزش، رشد و توانمند سازی خادمیاران رسانه احساس می شد.

ملک زاده به برگزاری دوره آموزشی خبر نویسی در ماه آتی اشاره کرد و افزود: فراخوان دوره مقدماتی خبر نویسی به خادمیاران رضوی استان ارسال شده است و علاقمندان تا نیمه مرداد ماه می توانند با ارسال کدملی، نام و میزان تحصیلات خود به شماره 50002060202 در این دوره پیش ثبت نام کنند.

وی افزود: این دوره به صورت مقدماتی و با حضور یکی از اساتید به نام در حوزه خبر استان برگزار می شود و با توجه به شیوع بیماری کرونا قرار است بخشی از دوره به صورت مجازی و بخشی به صورت کارگاهی برگزار شود.

مسئول کانون خبر، رسانه و فضای مجازی دفتر کانون های خدمت رضوی ادامه داد: در نظر داریم در آینده نزدیک دوره هایی را با موضوع آشنایی با فضای مجازی، سواد رسانه ای و راهکارهای بهرمندی از فضای مجازی در توسعه فرهنگ رضوی برگزار کنیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *