پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برای همکاری با کانون‌های خدمت رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برای همکاری با کانون‌های خدمت رضوی

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی برای همکاری دوجانبه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان جنوبی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی در دیدار با حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی کانون‌های خادمیاری اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

محمد علی ابراهیمی افزود: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آمادگی دارد همکاری‌های خوبی با دارالشفای ولیعصر(عج)، هیئت فاطمیه، مرکز درمانی اوقاف در شهدای باقریه و دارالشفای امام جعفر صادق(ع) در مرکز درمانی کانون سلامت داشته باشد.

وی بیان کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی استان آمادگی دارد با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه قرآن و مهد الرضا(ع) در مباحث کتاب و کتابخوانی و محصولات فرهنگی تبلیغی همکاری لازم را داشته باشد.

ابراهیمی اظهار کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان جنوبی آمادگی دارد توسط کانون تخصصی جهادی خدمت رضوی در خصوص کمک به ساخت مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌های عالم با تبلیغات اسلامی استان همکاری داشته باشد.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: حضور خادمیاران در استان دلها را امام رضایی می کند.

وی با بیان اینکه خدمت به ائمه اطهار (ع) جایگاه بسیار والایی دارد، افزود: خوشبحال خادمیاران و شما که در خدمت امام رضا (ع) هستید.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ۱۳۰۰ حسینیه و ۱۵۰۰ مداح در سطح استان وجود دارد گفت: شبکه تبلیغی که توسط روحانیان داخل و خارج استان فعال است می تواند بسیار موثر باشد.

وی افزود: حوزه قرآنی ما در استان سرآمد است به طوری که ۲۰۰ خانه قرآن روستایی در حال فعالیت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تبلیغات اسلامی استان در مباحث تبلیغی و بانوان کانون‌های موفقی دارد و آمادگی این را داریم که کانون‌های بانوان تبلیغات اسلامی با کانون بانوان آستان قدس همکاری داشته باشد.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: آمادگی داریم که چهار مدرسه صدرای استان در شهرهای نهبندان و بیرجند را در اختیار آستان قدس رضوی قرار دهیم و در زمینه تعلیم و تربیت، تبلیغات اسلامی با آستان قدس رضوی همکاری‌های متقابل را در استان داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در خصوص مباحث قرآنی نیز آمادگی داریم تشکل‌های قرآنی را به آستان قدس معرفی کرده که با کانون تخصصی قرآنی فعالیت‌های قرآنی داشته باشیم.

حجت الاسلام رضایی گفت: تبلیغات اسلامی در ۱۳ شهر استان دفتر دارد و آمادگی این را داریم که در صورت نیاز دفتر کانون‌های خدمت رضوی را پوشش دهیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *