سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

پلوسی تهدید کرد، نمایندگان بدون ماسک را از ساختمان کنگره بیرون می‌کند

پلوسی تهدید کرد، نمایندگان بدون ماسک را از ساختمان کنگره بیرون می‌کند

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ماسک زدن را برای همه اعضای این مجلس و کارمندان دفاتر آنها اجباری و تهدید کرده که متخلفان را از ساختمان کنگره اخراج خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از بی‌بی‌سی، تصمیم نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ساعتی پس از آن اعلام شد که نتیجه تست کرونا لوئی گومرت، نماینده جمهوری‌خواه از ایالت تگزاس که بارها از زدن ماسک امتناع و ضرورت آنها را زیر سوال برده بود، مثبت اعلام شد.

قرار بود گومرت با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمرکا که عازم تگزاس است، همراه شود و به همین علت هم بنابر پروتکل کاخ سفید، از وی تست کرونا گرفته شد.

دستور پلوسی شامل حال همه نمایندگان و کارمندان دفاتر آنها در داخل ساختمان کنگره می‌شود هر چند وی گفته نمایندگان به هنگام سخنرانی یا رفتن پشت تریبون مجلس اجازه خواهند داشت که ماسک خود را بردارند.

آن طور که گزارش شده تاکنون ۱۰ عضو مجلس نمایندگان به ویروس جدید کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان هفت تن جمهوری خواه و سه تن دموکرات هستند.

روز چهارشنبه شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از ۱۵۰ هزار نفر فراتر رفت و شمار مبتلایان به این ویروس هم به چهار میلیون و۴۲۵ هزار نفر رسید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *