سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تدوام روند آموزش و برگزاری آزمون‌های آنلاین در مدارس امام رضا(ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تدوام روند آموزش و برگزاری آزمون‌های آنلاین در مدارس امام رضا(ع)
معاون بنیاد فرهنگی رضوی بنیاد فرهنگی رضوی عنوان کرد: برای جلوگیری از اختلال و انقطاع فرایند یاددهی، روند آموزش و برگزاری آزمون‌ها همچنان به صورت مجازی در مدارس امام رضا(ع) در حال اجرا است.

 جعفر رئیسیان‌زاده در این خصوص گفت: با تعطیلی مدارس بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، متولیان آموزشی مدارس امام رضا(ع)، امر تعلیم و آموزش را بی‌برنامه رها نکرده و متناسب با امکانات و شرایط موجود و همکاری دو سویه آموزگاران و محصلان، مطالعه و مرور دروس را به روش‌های مختلف در فضای مجازی پیگیری می‌کنند.
وی افزود: همزمان با تعطیلی مدارس ضمن تدریس گام‌به‌گام دروس از طریق فیلم‌های درسی و کاربرگ‌های آموزشی در فضای مجازی برای قریب به ۷ هزار دانش‌آموز مدارس امام رضا(ع)، فرایند برگزاری آزمون‌های ماهانه نیز در مدارس اجرا می‌شود.
رئیسیان‌زاده اضافه کرد: کادر آموزشی دبیرستان پسرانه واحد ۹ امام رضا(ع) در ادامه فرآیند آموزش مجازی از طریق ابزار فرم نگار گوگل جهت سنجش یادگیری دانش‌آموزان، آزمون‌هایی را نیز به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *