سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش «با کریمان کارها دشوار نیست» در فضای مجازی اجرا می شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش «با کریمان کارها دشوار نیست» در فضای مجازی اجرا می شود
پویش سراسری «با کریمان کارها دشوار نیست» با همت کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی استان خراسان جنوبی در فضای مجازی اجرا می شود.

محمدحسین فروتنی؛ مسئول کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان جنوبی در گفتگو با آستان نیوز گفت: کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی استان با همکاری فرهنگسرای خانواده تهران به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، پویش سراسری «با کریمان کارها دشوار نیست» را در فضای مجازی برگزار می کند.

وی افزود: مخاطبین می توانند در این پویش در زیر پست با یک نظر، جمله، شعرهایی زیبا و معرفی کتاب هایی ارزشمند در خصوص شخصیت امام حسن مجتبی (ع) را که سروده، تالیف و یا مطالعه کرده اند ذکر و معرفی کنند و همه علاقه مندان و ارادتمندان به ساحت کریم اهل بیت(ع) را مهمان سفره کرامت دل خود قرار دهند.

فروتنی ادامه داد: این برنامه ضمن ایجاد حس همدلی و تقویت احسان و نیکی؛ به ترویج فرهنگ مطالعه و آگاهی نسبت به زندگی امامان و الگو پذیری از سبک زندگی این بزرگواران و معرفی اشعار و کُتب برگزیده می پردازد.

وی گفت: دوستداران اهل بیت(ع) تا هشتم اردیبهشت ماه می ‌توانند پیام ها و جملات زیبای خود را در زیر پُست‌ های صفحات اینستاگرامی @ketab_khj، @ketabkhanekhanevade، ketab_sity  @farhangsara_khanevade@ قرار دهند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *