سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۳۷۰ سبد کالا و اقلام حمایتی بین 800 نفر از نیازمندان شهرستان الوند قزوین ( عکس از احمد حسنی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۳۷۰ سبد کالا و اقلام حمایتی بین 800 نفر از نیازمندان شهرستان الوند قزوین ( عکس از احمد حسنی )
مسئول کانون خادمیاران حضرت زینب(سلام‌الله علیها) الوند از توزیع ۳۷۰ سبد کالا و اقلام حمایتی بین 800 نفر از نیازمندان شهرستان الوند استان قزوین و آزادسازی زندانیان غیرعمد با تأمین بیش از 140 میلیون تومان از محل نذورات خیرین خبر داد.

خانم اسدی، مسئول کانون خاد‌میاران حضرت زینب(سلام‌الله علیها) الوند در گفتگویی اظهار داشت: ۳۷۰ سبد کالا شامل کفش و البسه، یک مرغ، یک کیلو و نیم گوشت‌، قند، شکر، چای، ماکارونی، روغن، سویا، رب، برنج، شیرینی و شکلات تهیه و میان بیش از ۸۰۰ نفر از نیازمندان شهرستان الوند توزیع شد.
وی با بیان اینکه این کمک‌ها به صورت دوره‌ای و در سه مرحله عید نوروز، ‌ماه رمضان و ایام محرم انجام می‌شود، افزود: در سالروز ولادت ائمه اطهار نیز بیش از 300 کیلو گوشت و مرغ میان نیازمندان توزیع می‌شود.
اسدی همچنین از آزادسازی بیش از 30 نفر از زندانیان غیرعمد خبر داد که هزینه 140 میلیون تومانی این کار، از طریق جمع‌آوری کمک‌های خیرین، تأمین شده است.
وی با عنوان اینکه کانون حضرت زینب(سلام الله علیها) الوند، از کانون‌های محله‌ای است، اضافه کرد: در سال ۹۸ علاوه بر کمک‌های مذکور، با همکاری بیمارستان‌های استان قزوین و برخی بیمارستان‌های استان تهران نظیر بیمارستان مفید و بیمارستان قلب کودکان، کمک هزینه بستری و مداوای بیماران نیازمند فراهم شده است.
این خیر نمونه قزوین با بیان اینکه بیش از 40 حساب بانکی به نام کودکان بی سرپرست توسط خیرین افتتاح شده است، افزود: این کودکان، مستقیما می‌توانند با استفاده از کارت بانکی، از حساب‌های خود پول برداشت کنند.
مسئول کانون خادم‌یاران حضرت زینب(سلام‌الله علیها) الوند، در خصوص سایر فعالیت‌های این کانون، به تأمین کمک هزینه تحصیلی تعدادی از دانشجویان نیازمند، تأمین جهیزیه به مبلغ 45 میلیون تومان به چهار عروس و بازسازی منازل نیازمندان اشاره کرد و افزود: هزینه سفر به مشهد مقدس، شامل بلیت قطار و محل اقامت، به همراه 250 هزار تومان هزینه سفر برای بیش از 35 نفر از نیازمندان در سال تأمین می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *