پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آغاز سومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی در استان خراسان جنوبی تا پایان ماه رمضان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آغاز سومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی در استان خراسان جنوبی تا پایان ماه رمضان
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از آغاز سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین محرومان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  آستان نیوز از خراسان جنوبی، محمدعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری، در خیزش بزرگ همدلی در قالب کمک مومنانه در سراسر کشور گفت: خادمیاران رضوی از آغاز اجرای این رزمایش به همت سپاه انصارالرضا(ع) طی دو مرحله تاکنون ۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع کرده‌اند.
وی افزود: با انجام این حرکت مومنانه و خالصانه به تمام محرومان و افرادی که به واسطه شیوع ویروس کرونا به لحاظ اقتصادی آسیب دیدند کمک و خدمت‌رسانی می‌شود.
ابراهیی با تاکید بر اینکه اوج همدلی مردم ایران به ویژه در ماه ضیافت الهی تبلور یافته و نقش اجتماعی و نوعدوستی مردم سراسر کشور را به اوج رسانده است گفت: خادمیاران رضوی نیز با مشارکت در این رزمایش در کنار سایر اقشار مردم این مواسات و همدلی مومنانه را معطر و متبرک به مهر رضوی کردند.
به گفته وی، برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه تمامی اقشار مردمی با جان و دل بویژه در ماه مبارک رمضان علاوه بر تجلی جلوه‌های زیبایی از همدلی و جهاد در راه خدمت به نیازمندان، مستمندان و محرومان، موجب خشنودی و رضای خداوند را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *