چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهیدان نظام دوست و آدینه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهیدان نظام دوست و آدینه

تولیت آستان قدس رضوی با حضور جداگانه در منزل شهیدان نظام دوست و آدینه با خانواده این شهیدان عالیقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در ادامه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شامگاه چهارشنبه (5 بهمن 1401) با حضور در منزل شهیدان «علی اکبر، علی و ابراهیم نظام دوست» و شهیدان «قاسم و محمدرضا آدینه» با خانواده معظم آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار با بیان اینکه تداوم راه و آرمان شهدا در صیانت از کشور و نظام مقدس اسلامی رسالت همه است؛ استقامت مادران و همسران شهدا را ستود و ابراز کرد: ایمان و صبر مادران و همسران شهدا مایه غبطه انسان است، وجود خانواده شهدا و دعای مادران شهیدان برای جامعه و کشور برکت است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی شهیدان را پرورش یافته دامان مادرانی پرهیزکار و فاطمی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و صبر مادران و همسران شهیدان است؛ خانواده شهدا ارزش و جایگاه والایی نزد خداوند متعال دارند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *