جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 8 هزار غذای در سالروز شهادت امام رضا(ع) در بیمارستان‌های استان یزد توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 8 هزار غذای در سالروز شهادت امام رضا(ع) در بیمارستان‌های استان یزد توزیع شد
خادمیاران رضوی استان یزد همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) 8 هزار غذای متبرک رضوی را پخت و در بیمارستان‌های سراسر استان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی با اعلام این خبر گفت: در این طرح که با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی سراسر استان و به صورت همزمان برگزار شد، خادمیاران به همراه ائمه جمعه و تعدادی از مسئولین استانی در بیمارستان‌ها حضور یافته و ضمن عیادت از بیماران، غذاهای متبرک رضوی را به آنها و کادر درمان تقدیم کردند.

محمدحسین رحیمی نسب بیان کرد: این طرح که با مشارکت خیرین، موکب‌داران و خادمیاران رضوی برگزار شد، غذاهای متبرک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظارت دستگاه‌های بهداشتی تهیه و به صورت بسته‌بندی در اختیار دفاتر شهرستانی قرار گرفت و در ظهر روز شهادت با مراسم خاصی در بیمارستان‌ها توزیع شد.

وی با قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی که در سنگر مقابله با بیماری کرونا فعالیت دارند، این تلاش ها را مجاهدت در راه خداوند متعال دانست و دارای اجر و پاداش عظیم برشمرد.

قرائت صلوات خاصه توسط خادمیاران و حضور پرچم متبرک رضوی در حاشیه این مراسم بر معنویت این برنامه افزوده بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *