جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده شهدا در طالقان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده شهدا در طالقان
خادمان حرم رضوی به همراه پرچم حرم امام رئوف با حضور در منزل خانواده شهید مفقودالاثر حسین مصلح در شهرستان طالقان از خانواده این شهید والامقام دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از البرز، سفر یک روزه کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان طالقان در استان البرز امسال حال و هوای دیگری داشت.

حضور در منزل پدر و مادر شهید مفقودالاثر حسین مصلح از برنامه های خاص کاروان زیر سایه خورشید بود به طوری که دلتنگی والدین این شهید برای فرزندشان، تبرک جویی از پرچم و دعای مادر شهید برای بازگشت پیکر مطهر فرزندش حال و هوای شهدایی به این محفل گرم بخشیده بود.

دیدار با خانواده شهید اسماعیل قدس مقصد بعدی کاروان بود اما منور شدن چشم مادر شهید به پرچم بارگاه رضوی زبانش را به روضه خوانی با گویش محلی برای فرزندش باز کرد، گویی رزق این کاروان امروز با دلتنگی مادر شهدا گره خورده بود.

اعضای کاروان زیر سایه خورشید پس از حضور در منزل شهدا بسته های تبرکی به خانواده های آنها اهدا کردند و گروهی نیز به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی پس از خروج افراد تمام منازل و مکان ها را ضد عفونی کردند.

ملاقات با خانواده های بیماران و تقدیر از پزشکان و پرستاران، اهدا هدایای تبرکی، متبرک شدن سفره عقد زوج جوان به پرچم رضوی و اهدا نشان آستان قدس به داماد و هدیه یک جام شمعدان به عروس از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در طالقان بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *