پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

حاتمی‌کیا: حاج قاسم باعث شد پروژه سریال حضرت موسی را بپذیرم

حاتمی‌کیا: حاج قاسم باعث شد پروژه سریال حضرت موسی را بپذیرم

ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: شاید تمام دیدارهای من با حاج قاسم به 10 ساعت نرسد اما انرژی که از ایشان گرفتم باعث شد پروژه سریال حضرت موسی را بپذیرم. بعد از شهادت ایشان ۷ – ۶ ماه در منطقه تحقیق کردم و او را شناختم. اگر حاج قاسم را نمی‌شناختم قطعاً سراغ پروژه سریال حضرت موسی نمی‌رفتم.

به گزارش فارس، فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ساعت ۲۰ هر شب با اجرای سید محمدعلی‌ صدری نیا روی آنتن شبکه یک می‌رود. ابراهیم حاتمی کیا امشب در پنجمین قسمت از «ملک سلیمان» به بیان ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

ابراهیم حاتمی کیا در رابطه با اکران فیلم «به وقت شام» در حضور سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: فیلم نامه به وقت شام را برای حاج قاسم فرستاده بودم. البته این فیلم در مورد حاج قاسم نیست و به شکلی سینمایی به این موضوع می‌پرداخت. الحمدالله پس از تماشای فیلم چشمان اشک آلود حاج قاسم را دیدم نفسم باز شد.

حاتمی کیا افزود: دوستان خیری داشتم که توصیه می‌کردند در آن زمان وارد این بحث‌ها نشوم. اما در حال حاضر همگان دیده‌اند که داعش چه کرده است. داعش در شیراز چه کرد. اخیرا هم مقام معظم رهبری اشاره داشتند که باید از این وقایع گفت.

 

حاتمی‌کیا گفت: در اولین دیدارم با حاج قاسم خیلی صریح اعتراض کردم و گفتم من التماس می‌کنم به سوریه بروم.

حاتمی‌کیا با اشاره به فعالیت های شهید سردار سلیمانی بیان کرد: وقتی درباره فعالیت‌های حاج قاسم تحقیق کردم فهمیدم او چقدر درد می‌کشیده است. در شرایطی که هیچ نشانه مثبتی دریافت نمی‌کرد، تنها چیزی که حاج قاسم را پیش می‌برد ارتباطی بود که با آقا داشت.

وی ادامه داد: شاید تمام دیدارهای من با حاج قاسم به ده ساعت نرسد اما انرژی که از ایشان گرفتم باعث شد پروژه سریال حضرت موسی را بپذیرم. بعد از شهادت ایشان ۷ – ۶ ماه در منطقه تحقیق کردم و او را شناختم. اگر حاج قاسم را نمی شناختم قطعا به سراغ پروژه سریال حضرت موسی نمی‌رفتم. در بخشی از تحقیقات به این نتیجه رسیدم که حاج قاسم در همین توفان‌ها می‌رفت. او به آنچه که انجام می داد شک نداشت.

پایان پیام/ ت 1

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *