پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی سریع به پرونده شهید امر به معروف

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی سریع به پرونده شهید امر به معروف

رئیس دفتر دادستان کل کشور در دیدار با خانواده شهید محمدی، گفت: دادستان کل کشور مدافع جدی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و در خصوص پرونده این شهید عزیز هم دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توأم با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون را صادر کرده است.

به گزارش فارس، علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور عصر چهارشنبه  با حضور در منزل شهید امر به معروف و نهى از منکر، از خانواده این شهید دلجویى و مراتب تبریک و تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور را به آنها ابلاغ کرد.

در این دیدار که پاشایی مشاور دادستان کل کشور و هاشمى مدیر روابط عمومى و امور فرهنگى هم حضور داشتند، بختیاری ضمن عرض تسلیت و همدردی خطاب به خانواده شهید محمدی گفت: راه و مسیری که شهید محمدی انتخاب کرده است، همان راه امام حسین علیه‌السلام در احیای امر بهمعروف و نهی از منکر است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و ارزش والاى دینی است و شهید محمدی عزیز، پرچم آن را به دوش گرفت تا این مسیر الهی همچون گذشته روشن و درخشان بماند.

دادیار دادسرای دیوان عالی کشور ادامه داد: دادستانى در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر متعهد است و در برخورد با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد امنیت و آسایش مردم را مخدوش کنند.

بختیاری ضمن ابلاغ پیام تسلیت دادستان کل کشور به خانواده شهید محمدی گفت: دادستان کل کشور مدافع جدی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و در خصوص پرونده شهید عزیز هم دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توأم با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون را صادر کرده است.

گفتنی است پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، بیست و هفتم مهر ۹۹ حوالی ساعت ۱۹ در درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *