سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهداء ۲۰۰۰ بسته غذایی و بُن خرید به محرومین استان کرمانشاه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهداء ۲۰۰۰ بسته غذایی و بُن خرید به محرومین استان کرمانشاه
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: در آستانه سال نو ۲ هزار بسته غذایی و بُن خرید کالا بین محرومین استان توزیع شد.

سید محمد جعفر امامیان در گفتگویی اظهار کرد: در آستانه سال نو و ایام شهادت امام کاظم(ع) تعداد ۲ هزار بسته غذایی در قالب پویش مردمی «سفره امام رضا(ع)» به ارزش ۲ میلیارد ریال با عنایت حضرت رضا(ع) و به همت خادمیاران رضوی و آحاد مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه تهیه و توزیع شد.
وی افزود: این بسته‌ها شامل گوشت ذبح شده، تبرکات امام رضا(ع) و بُن خرید است که از محل نذورات و خیرات مردمی و تبرکات حضرت رضا(ع) تهیه شده و افراد از طریق کانون خادمیاران محله‌ای و منطقه‌ای شناسایی شده و بین نیازمندان و محرومین استان طی 2 روز توزیع شد.
امامیان با اشاره به دفع بلایا و سختی‌ با صدقه دادن به ویژه در شرایط فعلی که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا است، خاطر نشان کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آمادگی دریافت نذورات مردم ولایت‌مدار و رساندن آن به دست مستمندین و نیازمندان را دارد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه، از تمامی دستگاه‌ها، ارگان‌ها، مجموعه‌ها و عزیزانی که در این مسیر همراه خادمیاران رضوی بودند قدردانی و تشکر کرد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *