چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / گروه جهادی سلامت به نام شهید زکریا شیری در قزوین تشکیل شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / گروه جهادی سلامت به نام شهید زکریا شیری در قزوین تشکیل شد
مسئول کانون مبلغین استان قزوین گفت: به همت خادم‌یاران طلاب و سایر خادم‌یاران در سطح استان، گروه جهادی سلامت به نام شهید مدافع حرم؛ زکریا شیری تشکیل شده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین جهانشاهلو در این خصوص گفت: فعالیت‌های این گروه شامل سه بخش ضدعفونی خیابان‌ها و معابر، راه‌اندازی ایستگاه سلامت در خیابان‌های پر تردد و تهیه بسته‌های بهداشتی جهت محله‌های فقیرنشین شهر است.
وی افزود: طی روزهای گذشته گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها‌، معابر و اماکن عمومی شهرها و روستاها  به کمک کشاورزانی که 10 دستگاه تراکتور و چندین پمپ سم‌پاش را در اختیار این گروه قرار داده‌اند، توسط 50 نفر از اعضای گروه انجام شده است.
جهانشاهلو با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در خیابان‌های اصلی و پر تردد شهر توسط این گروه افزود: در این ایستگاه‌ها با کمک مراکز بهداشت، تب‌سنجی و ارائه مشاوره تغذیه به هموطنان ارائه می‌شود.
وی در خصوص تهیه بسته‌های بهداشتی جهت مناطق فقیرنشین استان گفت: محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح، تهیه و توسط خادم‌یاران رضوی در محله‌های فقیرنشین حاشیه شهرهای قزوین، آبیک و بوئین زهرا توزیع شده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *