پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 1200 پرس غذای متبرک ثامن‌الحجج(ع) در سه بیمارستان درگیر کرونای شهر شیراز ( عکس از مهدی عربی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 1200 پرس غذای متبرک ثامن‌الحجج(ع) در سه بیمارستان درگیر کرونای شهر شیراز ( عکس از مهدی عربی )
اعضای کانون خادمیاری رضوی استان فارس با حضور در سه بیمارستان کانونی درگیر درمان بیماران مبتلا به کرونای شهر شیراز، ضمن عیادت از بیماران و تقدیر از کادر درمانی، هزار و 200 پرس غذای متبرک را در این مراکز بیمارستانی توزیع کردند.

سردار جابر مهدیار مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس در گفتگویی به بیان جزئیات طرح توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان‌های درگیر کرونای کشور در این استان پرداخت و گفت: مسئول و چند تن از اعضای کانون خادمیاران رضوی امروز در سه بیمارستانی که مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در شهر شیراز است، حضور یافتند و از بیماران عیادت کردند.
وی با بیان اینکه در استان فارس حدود 44 بیمارستان درگیر درمان بیماران مبتلا به کرونا شده‌اند، به اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» اشاره کرد و افزود: بعد از دیدار با مدیران و پرسنل بیمارستان‌های علی اصغر، نمازی و شهید چمران نسبت به توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) در آن‌ها اقدام شد و دیگر مراکز درگیر درمان کرونای استان فارس بتدریج در دستور اجرای این طرح هستند.
به گفته مهدیار، بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ نمازی از 500 پرس، بیمارستان شهید چمران 250 پرس و علی اصغر 450 پرس غذای متبرک ثامن الحجج(ع) بهره‌مند شدند. ضمناً در جریان این دیدارها، از تلاش‌های شبانه‌روزی رؤسا و دیگر اعضای کادر درمانی این سه بیمارستان با اهدای بسته‌های متبرک رضوی تقدیر به عمل آمد.
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس با تشریح نحوه برگزاری آئین‌های مذهبی و فرهنگی در جریان اجرای این طرح معنوی ابراز کرد: بعد از استقبال کادر پزشکان و پرستاران از جمع خادمیاران رضوی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در آغاز ورود به بیمارستان‌ها، پرچم متبرک حضرت رضا(ع) میان حاضران گردانده می‌شود و ریاست بیمارستان‌ها و نماینده کانون، دقایقی در رابطه با اجرای این طرح آستان قدس رضوی صحبت می‌کنند.
وی همچنین افزود: همه امیدواریم از برکات اجرای این طرح به نام نورانی امام هشتم در اقصی نقاط کشورمان، سلامتی و شفای عاجل همه بیماران بستری در بیمارستان‌ها را بزودی شاهد باشیم.
گفتنی است، طرح «نسیم مهر رضوی» پس از دستور تولیت آستان قدس رضوی به منظور حمایت از بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر بیماران مبتلا به ویروس کرونای کشور، طی 10 روز گذشته در استان‌های مختلف از جمله تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سمنان به اجرا در آمده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *