جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فعالیت‌های خادمان رضوی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا در گیلان تشریح شد ( عکس از حسین ظهره وند )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فعالیت‌های خادمان رضوی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا در گیلان تشریح شد ( عکس از حسین ظهره وند )
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان، خدمات انجام گرفته را در حوزه‌های مختلف مبارزه با کرونا توسط خادمان رضوی در این استان تشریح کرد.

 حجت الاسلام مهدوی در این خصوص اظهار داشت: در این ایام، تشکیل گروه‌های جهادی تبلیغی سلامت با همکاری آستان قدس رضوی و ساماندهی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، حوزه نمایندگی سپاه، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم انجام گرفت و همچنین در زمینه مسائل شرعی اعم از غسل و کفن درگذشتگان و دلجویی از خانواده‌های داغدار، ارگان‌های ذی‌ربط و خادمان رضوی فعالیت داشتند.
وی افزود: با همت آستان قدس رضوی و همکاری سایر دستگاه‌ها تعداد‌۱۴۰نفر از طلاب و روحانیون استان گیلان در بیمارستان‌ها حاضر شدند و به کمک کادر درمانی و پرستاران شتافتند. همچنین گروه‌های جهادی جهت کمک به مردم محروم و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با همت خیرین و دستگاه‌های اجرایی، صدها سبد کالا به ارزش سه میلیارد‌ ریال میان قشر کم بضاعت، توزیع کردند.
حجت الاسلام مهدوی در ادامه بیان داشت: به پیشنهاد تولیت محترم آستان قدس رضوی زمینه‌سازی پذیرایی از بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها با یک وعده غذای متبرک انجام گرفته و تبرکی ارسال شده از طرف بنیاد کرامت رضوی در بیمارستان‌ها توزیع شده است.
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان همچنین از تعداد ۲۸۰۰خادم‌یار استان گیلان خبر داد که طی تماس تلفنی به پویش نذر رضوی دعوت شدند و تا با تهیه مبالغی از ‌80000 ریال تا 880000 ریال کمک‌های نقدی و بسته‌های بهداشتی موردنیاز جمع‌آوری شود.
وی خاطرنشان کرد: قرارگاه گروه‌های جهادی سلامت به یاد شهید املاکی و در بحبوحه شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد تا با فراخوان طلاب و روحانیون در سراسر استان گیلان و همت والای رضوی، این عزیزان در کنار کادر درمانی و مدافعان سلامت حضور داشته باشند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *