جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 150 سبد معیشتی میان محرومین و نیازمندان کرمانی ( عکس از ایمان جنتی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 150 سبد معیشتی میان محرومین و نیازمندان کرمانی ( عکس از ایمان جنتی )
150 بسته کالای غذایی و مواد بهداشتی ویژه خانواده های محروم و نیازمند کرمانی به همت خادم یاران رضوی کانون محله ای امام جعفر صادق(ع) و خیرین در این شهر توزیع شد.

 مرتضی اخضمی؛ مسئول امور خادم یاران این استان با بیان اینکه، یکی از مهم ترین اهداف بعثت پیامبران و ائمه اطهار، یاری  و کمک رسانی به محرومان و ضعیفان و برقراری عدالت در جامعه است اظهار داشت: خادم یاران رضوی می کوشند با تأسی از سیره امامان، محرومین جامعه را یاری کنند.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستگیری از نیازمندان و خانواده های محروم کرمانی، 150 بسته کالای غذایی و مواد بهداشتی به ارزش 200 میلیون ریال به همت خادم یاران رضوی کانون محله ای امام جعفر صادق (ع) شهرک مطهری و خیرین شهر کرمان، توزیع شد.
وی یادآور شد: در این راستا هر یک از سبدهای ارزاق شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات، آبلیمو، سویا، ماکارونی، چای، مرغ گرم، پودر لباسشویی، صابون، شامپو و همچنین وصیت نامه شهید سپهبد سلیمانی و طرح سوال برای برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه این روزها است.
اخضمی افزود: خدمت رسانی یک فریضه الهی در زندگی اجتماعی بوده و همیشه مصداق احسان و حمایت از نیازمندان و قضای حوایج مؤمنان می باشد.
شایان ذکر است برگزاری 24 جلسه آموزش قرآن، 10 مورد مشاوره حقوقی و پیگیری پرونده قضایی، 66 جلسه آموزش خطاطی و طراحی و آموزشی در محل این کانون از دیگر خدماتی است که توسط خادم یاران این کانون محله ای انجام شده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *