جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تقدیر از مدافعان سلامت توسط کانون خادمیاران مرکزی گچساران در بیمارستان‌ شهید رجایی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تقدیر از مدافعان سلامت توسط کانون خادمیاران مرکزی گچساران در بیمارستان‌ شهید رجایی
به همت کانون خادمیاران مرکزی گچساران از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ شهید رجایی این شهرستان تقدیر شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درکهگیلویه و بویراحمد گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان با حضور در بیمارستان‌ شهید رجایی از تلاش مدافعان سلامت تقدیر کرده و با توزیع غذای متبرک و بسته تبرکی شامل نبات، نمک، اسپند، حرز امام رضا(ع) و گلاب آستان قدس رضوی به دلجویی از بیماران کرونا پرداخته و برای شفای آنان دعا کردند.

ستار هدایت‌خواه افزود: طرح نسیم مهر رضوی به صورت سراسری توسط آستان قدس رضوی با محوریت بنیاد کرامت رضوی در سراسر کشور به منظور توزیع غذای تبرکی امام رضا(ع) در بین بیماران، پرستاران، پزشکان و کلیه کادر بیمارستانی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در قالب طرح نسیم مهر رضوی ۲۵۰ پرس غذای تبرکی توزیع شد که مواد اولیه ارسالی از سوی آستان قدس رضوی مهیا و به صورت غذای گرم طبخ شد.

هدایت‌خواه تاکید کرد:  این طرح با هدف تکریم و تجلیل از مدافعان سلامت و عیادت از بیماران کرونایی انجام گرفت و بسته‌های تبرکی ارسال شده از آستان قدس رضوی به مدافعان سلامت اهدا شد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم مختصر توسل به امام رضا(ع) و قرائت زیارت مخصوص به همراه مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌هایی بود که اجرا شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درکهگیلویه و بویراحمد همچنین با قدردانی از تلاش خادمیاران رضوی برای تولید بیش از ۳ هزار ماسک بهداشتی تصریح کرد: با مشارکت خادمیاران رضوی 3 کارگاه خانگی دوخت و اهدای ماسک‌های بهداشتی، فعالیت خود را از اواخر اسفندماه ۹۸ آغاز کرده که برای استفاده مدافعین سلامت تولید در بیمارستان ها و مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع کردند.

 وی افزود: همزمان با راه اندازی طرح ملی مشاوره تلفنی «۴۰۳۰» خادمیاران سلامت امام رضا(ع) در سراسر کشور نیز با دستور و راهبردی آستان قدس رضوی با مجموعه سلامت کشور در حال خدمت رسانی و ارائه مشاروه پزشکی، مراقبتی و آموزشی در مورد بیماری کرونا هستند.

هدایت‌خواه بیان کرد: بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی به خانواده‌های نیازمند و درگیر با کرونا با مشارکت خیرین جهت ماه مبارک رمضان در حال آماده سازی است.

گفتنی است، کانون خادمیاری سلامت، در حوزه مشاوره سلامت خانواده به ارائه خدمات مشاوره‌ای می‌پردازند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *