پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای متبرکات آستان قدس رضوی به خیرین سلامت در اردبیل

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای متبرکات آستان قدس رضوی به خیرین سلامت در اردبیل
به منظور قدردانی از احساس مسئولیت خیرین سلامت در حفظ سلامت مردم برای مقابله با ویروس کرونا دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل بسته‌های متبرک آستان قدس به آنها اهدا کرد.

 حجت الاسلام اکبر قیامی؛ مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل که به همراه جمعی از خادمیاران رضوی در کارگاه تولیدی مواد ضدعفونی کننده «آرتا جوجه اردبیل» حضور یافت، ضمن قدردانی از تلاش‌های خیرخواهانه آنها برای مقابله با ویروس کرونا، متبرکات آستان قدس رضوی را به این مجموعه اهدا کرد.

حجت الاسلام اکبر قیامی در حاشیه این مراسم با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط ویروس کرونا برای اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد: احساس مسئولیت خیرین و ورود آنها در زمینه تهیه و تولید بسته‌های بهداشتی به ویژه محلول‌های ضد عفونی کننده و توزیع آنها به صورت رایگان در مناطق محروم، کار پسندیده‌ای است که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه شرکت آرتا جوجه روزانه 3 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده برای مبارزه با ویروس کرونا تولید و در مناطق محروم اردبیل توزیع می کند، گفت: خیرین سلامت در کنار پزشکان و پرستاران که در خط مقدم ویروس کرونا قرار دارند نقش به سزایی در کنترل و مهار ویروس کرونا در جامعه ایفا می کنند.

 مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: احساس مسئولیت خیرین در جهت حفاظت از سلامتی مردم کار پسندیده ای است که شایسته تقدیر است.

گفتنی است، خادمیاران رضوی همچنین با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل از مدافعان سلامت اردبیل قدردانی و 4 هزار پرس غذا به همراه بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی را در دو بیمارستان امام خمینی(ره) و سبلان اردبیل ویژه بیماران کرونایی توزیع کردند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *