جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید و توزیع رایگان 3 میلیون ماسک ویژه مراکز درمانی و خانوارهای بی‌بضاعت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید و توزیع رایگان 3 میلیون ماسک ویژه مراکز درمانی و خانوارهای بی‌بضاعت
سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی از طرح بزرگ تولید سه میلیون ماسک بهداشتی و توزیع آن‌ها در میان مراکز درمانی دارای بیماران کوئید 19 و خانواده‌های محروم خبر داد.

حامد صادقی در گفت‌وگویی با اعلام اینکه این خدمت جهادی در راستای رزمایش «خدمت مؤمنانه» که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، انجام می شود، گفت: آستان قدس رضوی با هدف حمایت از تلاش جهادگران عرصه سلامت و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، اقدام به تولید ماسک بهداشتی کرده است.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است سه میلیون ماسک بهداشتی تولید شود که تا کنون از این تعداد، یک میلیون و 700 هزار ماسک تولید شده است.
به گفته این مقام مسئول در آستان قدس رضوی، ماسک‌های تولید شده در کنار بسته‌های مواد غذایی و به صورت رایگان در اختیار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و خانواده‌های محروم قرار می‌گیرد.
گفتنی است، همچنین آستان قدس رضوی اخیرا اقدام به خریداری و تأمین یک میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک بیمارستانی N95 از خارج کشور کرده است که بتدریج وارد کشور شده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان‌ها قرار گرفته است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *