جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همراهی خادمیاران رضوی ” کرمانشاه ” با مدافعان سلامت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همراهی خادمیاران رضوی ” کرمانشاه ” با مدافعان سلامت
*طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان بیمارستان امام رضا(ع)، خادمیاران داوطلب زیر ۴۰ سال برای انجام اموری همچون گندزدایی و ضدعفونی کردن بیمارستان‌ و سایر وظایف محوله طی یک معرفی نامه برای خدمت‌رسانی به بیمارستان معرفی می‌شوند.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اظهار کرد: خادمیاران رضوی طی روزهای اخیر برای همیاری و خدمت‌رسانی به مدافعان سلامت به بیمارستان امام رضا(ع) رفتند.

 سید محمدجعفر امامیان با اعلام این خبر اظهار کرد: رسالت خادمیاران رضوی خدمت‌رسانی به جامعه است و هم اکنون که سراسر کشور با شیوع یک بیماری اپیدمی درگیر شده خادمیاران رضوی وظیفه خود می‌دانند تا  در کنار مدافعان سلامت باشند.
وی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان بیمارستان امام رضا(ع)، خادمیاران داوطلب زیر ۴۰ سال برای انجام اموری همچون گندزدایی و ضدعفونی کردن بیمارستان‌ و سایر وظایف محوله طی یک معرفی نامه برای خدمت‌رسانی به بیمارستان معرفی می‌شوند.
امامیان ضمن اشاره به تلاش خستگی ناپذیر خادمیاران بیان کرد: تاکنون ۵۰ خادمیار برای مشارکت اعلام آمادگی کرده و طی روزهای اخیر با توجه به اعلام نیاز بیمارستان، ۲ گروه ۴ نفره خانم و آقا جهت خدمت‌رسانی اعزام شده‌اند.
وی اعلام کرد: خادمیاران با تجربه بهیار و پرستار در صورت تمایل برای اعزام و خدمت‌رسانی می‌توانند اعلام آمادگی کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *