شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تقدیر خادمیاران رضوی از کادر درمان بیمارستان «خانواده ارتش» تهران در مبارزه با کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تقدیر خادمیاران رضوی از کادر درمان بیمارستان «خانواده ارتش» تهران در مبارزه با کرونا
جمعی از خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی منطقه ۴ تهران با حضور در بیمارستان خانواده ارتش ضمن عیادت از بیماران از مدافعان سلامت این بیمارستان در مبارزه با کرونا تقدیر کردند.

 خادمیاران و مدافعان سلامت منطقه ۴ تهران با ضمن رعایت اصول بهداشتی در بیمارستان خانواده ارتش حضور پیدا کردند و در مراسمی از کادر درمانی این بیمارستان در مبارزه با کرونا تجلیل کردند.

خادمیاران در این آیین ضمن قرائت قرآن، صلوات خاصه و همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران با کادر درمانی و پرسنل ارتش در محوطه بیمارستان، انگیزه، روحیه امید و شوق و‌ نشاط را در کادر درمانی این بیمارستان مضاعف کردند.

همچنین تعدادی از خادمیاران مجهز به لباس ایزوله، ماسک و دستکش در حالیکه ذکر صلوات خاصه و توسل به اهل بیت(ع) را بر لب داشتند با همراهی کادر درمان و صلاحدید پزشکان بخش مربوطه برای عیادت از بیماران وارد بیمارستان شده و با اهدای غذا و بسته‌های متبرک از بیماران عیادت و دلجویی کردند.

شایان ذکر است، سخنرانی فرمانده بهداشت و درمان نزاجا؛ امیر سرتیپ دوم موذنی و خاطره گویی استاد چایچیان از دیگر برنامه‌های اجرایی در بیمارستان خانواده ارتش بود که با استقبال کادر درمانی و خدماتی این بیمارستان همراه شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *