پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل از کادردمانی بیمارستان ابن سینای شهر صدرا در طرح «نسیم مهر رضوی»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل از کادردمانی بیمارستان ابن سینای شهر صدرا در طرح «نسیم مهر رضوی»
در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» از مدافعان سلامت بیمارستان ابن سینای شهر صدرا استان فارس تجلیل شد.

در مراسمی با حضور مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس و جمعی از خادمیاران رضوی که در بیمارستان ابن سینای شهرصدرا برگزار شد، از مدافعان سلامت این بیمارستان تجلیل شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس مدیر بیمارستان ابن سینای شهرصدرا که این روزها درگیر بیماری کرونا است، ضمن خیر مقدم، از خادمیاران امام رضا(ع) تشکر کرد.
در ادامه جابر مهدیار؛ مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس در این مراسم خطاب به کادر درمانی این بیمارستان اظهار کرد: ما اینجا هستیم تا از نزدیک شاهد زحمات شما باشیم و از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی شما مدافعان سلامت این مرز و بوم تشکر کنیم.
سپس خادمیاران رضوی به همراه مدیر بیمارستان از بخش‌های مختلف بیمارستان و بخش بستری بیماران کرونایی با رعایت موازین بهداشتی بازدید به عمل آوردند و هدایای تبرکی نیز به بیماران و کادر پزشکی اهداء کردند.
گفتنی است، در این مراسم 400 بسته و غذای متبرک بین کادر پزشکی و بیماران توزیع شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *