چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 5 هزار بسته حمایتی در قالب طرح «سفره مهربانی» توسط خادمیاران اصفهانی توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 5 هزار بسته حمایتی در قالب طرح «سفره مهربانی» توسط خادمیاران اصفهانی توزیع شد
خادمیاران رضوی استان اصفهان 5 هزار خانواده نیازمند اصفهانی را میهمان سفره مهربانی حضرت رضا(ع) کردند.

به گزارش  آستان نیوز از اصفهان، همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی(ع) و با هدف حمایت از اقشار کم‌بضاعت و آسیب‌دیده استان اصفهان، توزیع پنج هزار بسته حمایتی در قالب طرح «سفره مهربانی» آغاز شد.
این مراسم که در مصلی بزرگ اصفهان و با حضور آیت الله طباطبایی؛ نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، خادمیاران رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و اجرای نمادین مراسم نقاره زنی حال و هوای معنوی این مراسم را دوچندان کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از اقدامات خیرخواهانه و موثر خادمیاران رضوی در استان اصفهان گفت: این اقدامات گره گشایی از نیازهای فقراست تا لطف و عنایت امام رضا(ع) در جای جای استان نصیب مردم می‌شود.
آیت الله طباطبایی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه پس از شیوع ویروس کرونا گفت: باید  تلاش همه ما بر این باشد به دیگران به ویژه نزدیکان و همسایگان خود کمک کنیم تا از مشکلات و سختی‌های زندگی آنها کاسته شود.
محمدحسین یزدچی؛ مسئول اجرای این طرح نیز در حاشیه این مراسم گفت: این بسته‌ها شامل ده قلم کالا از جمله یک کیسه برنج ایرانی، مرغ، روغن، ماکارونی، حبوبات، خرما، روغن و پنیر است.
وی گفت: هزینه این کار خداپسندانه توسط آستان قدس رضوی و خیران اصفهانی تامین شده و این کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح «سفره مهربانی» از طریق کانون‌های خادمیاری محله‌ای به دست جامعه هدف خواهد رسید.
یزدچی از تداوم توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به لطف الهی تا پایان ماه مبارک رمضان این سفره مهربانی چندین نوبت در استان پهن خواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *