پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک‌های مومنانه خادمیاران رضوی استان فارس در ماه خدا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک‌های مومنانه خادمیاران رضوی استان فارس در ماه خدا
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس اظهار کرد: به همت خادمیاران رضوی استان فارس و با تاسی به فرمان مقام معظم رهبری در مجموع ۵۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کمک‌های خود را در ماه رمضان تقدیم مستمندان و آسیب‌دیدگان به ویروس منحوس کرونا کردند.

به گزارش آستان نیوز جابر مهدیار گفت: خادمیاران رضوی این استان  با کمک خیرین محلی در طول ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف این استان کمک‌های مومنانه خود را به نیابت از امام رئوف تقدیم مستضعفان استان کردند.
وی افزود: ۳۵ هزار پرس غذا به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در وعده افطار بین روزه‌داران مستمند توزیع شد.
مهدیار، توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ سبد ارزاق شامل برنج، روغن، قند، حبوبات، رب گوجه فرنگی، قند، ماکارونی و… به ارزش ۳میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین مستمندان و قشر آسیب دیده از بیماری کرونا را از دیگر اقدامات این مجموعه عنوان کرد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس افزود: قربانی ۶۹ راس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع بین قشر مستضعف و توزیع بسته‌های سلامت شامل ماسک و دستکش بهداشتی و مایع ضدعفونی کننده به تعداد ۳۲ هزار بسته به ارزش ۷۸۰ میلیون تومان را از دیگر خدمات است.
وی اضافه کرد: در بخش کمک‌های بلاعوض مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان شامل کارت هدیه و کمک‌های متفرقه جمع‌آوری و توزیع شد و در مجموع کمک‌های مومنانه خادمیاران رضوی استان که تا الآن به ما رسیده مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ و ۱۰ میلیون تومان است که تقدیم محرومان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *