پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بازدید تولیت آستان قدس رضوی از موکب‌های میزبانی از عزاداران حسینی در مشهدالرضا(ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بازدید تولیت آستان قدس رضوی از موکب‌های میزبانی از عزاداران حسینی در مشهدالرضا(ع)
 

تولیت آستان قدس رضوی با هدف تقدیر از خدمات برپاکنندگان موکب‌های مردمی محرم در مشهد مقدس، از این موکب‌ها بازدید کرد.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با حضور در مواکب روضه الشهدا، محبین الائمه(ع)، امام سجاد(ع)، جانثاران صاحب‌الزمان(عج) و چایخانه امام هادی(ع)، ضمن بازدید از خدمت‌رسانی‌های آنان به خادمان این مواکب خدا قوت گفت.
تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید برپایی و بزرگداشت عزای امام حسین(ع) را از ارزشمندترین اعمال عبادی دانست و تصریح کرد: تبلیغ و بزرگداشت مراسم عزاداری ماه محرم و عاشورا، از منظر دینی بسیار با اهمیت است؛ این مراسم در طول تاریخ امری مردمی بوده و مردمی باید بماند.
وی به اهمیت توجه به مباحث معرفتی در کنار برپایی مواکب تأکید و اظهار کرد: مواکب حسینی در کنار خدمت‌رسانی به عزاداران باید همراه با پیام‌های معرفتی و بصیرت افزایی باشند و سبک زندگی حسینی را ترویج کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی گفت: شور عزاداری‌ها نباید موجب غفلت از توجه به مسائل فرهنگی، علمی و تاریخی نهضت امام حسین(ع) شود و مواکب باید در کنار فعالیت‌های مختلف خود به مباحث فرهنگی نیز توجه داشته باشند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *