پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش «آقا حساب کردند» در خراسان جنوبی در حال اجرا است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش «آقا حساب کردند» در خراسان جنوبی در حال اجرا است
دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: با هدف دستگیری و حمایت از اقشار کم برخوردار، پویش «آقا حساب کردند» در قالب پرداخت هزینه‌های بیمارستانی بیماران بی‌بضاعت استان خراسان جنوبی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان جنوبی، محمد علی ابراهیمی ظهر امروز ۲۵ تیر در نشست هماهنگی توزیع کمک‌های مومنانه اظهار کرد: در گام نخست رزمایش کمک مومنانه با همکاری آستان قدس رضوی و خیران توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین محرومان و اقشار آسیب دیده از کرونا در استان خراسان جنوبی برنامه ریزی شد که خوشبختانه با حمایت خیران تاکنون 7 هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مناطق مختلف استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هر کدام از این بسته‌های معیشتی حداقل ۲۰۰ هزار تومان ارزش دارد، افزود: همچنین توزیع رایگان نان و ۷۰۰ قربانی گوسفند و توزیع گوشت بین خانواده های نیازمند در اکثر شهرستان های انجام شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه به‌ مناسبت ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، اجرای پویش «آقا حساب کردند» در استان آغاز شده است، گفت: دستگیری و حمایت از اقشار کم برخوردار در قالب پرداخت هزینه‌های بیمارستانی بیماران بی‌بضاعت در حال اجرا است.

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی به برگزاری طرح «نسیم مهر رضوی» در استان اشاره و بیان کرد: در قالب این طرح از کادر پزشکی و اجرایی بیمارستان‌های مرتبط با کرونا در سطح خراسان جنوبی قدردانی شد.

وی خاطر نشان کرد: تعداد ۹۰ کانون محله ای و ۲۵ کانون تخصصی خادمیاری رضوی در خراسان جنوبی با محوریت مساجد و با همکاری سایر سازمان‌ها در گام دوم رزمایش کمک مومنانه برای افزایش روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به نیازمندان پای کار می آیند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *