شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 110 هزار پرس غذای متبرک از سوی کانون خادمیاران شهرستان نجف آباد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 110 هزار پرس غذای متبرک از سوی کانون خادمیاران شهرستان نجف آباد
طرح بزرگ طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذای متبرک از سوی ستاد کمک های مومنانه با همکاری کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد همزمان با دهه ولایت در حال اجراست.

حجت الاسلام  مهدی سلطانی، مسئول کانون مرکزی خادمیاران شهرستان نجف آباد اصفهان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: با عنایت خداوند متعال و امام هشتم طرح بزرگ طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذای متبرک به مناسبت عید غدیر خم در حال اجراست.

وی افزود: همچنین برای یاری رساندن به اقشار نیازمند در حال برنامه ریزی برای توزیع 2000 سبد کالا در این دهه بین نیازمندان هستیم.

 حجت الاسلام  سلطانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: افتخار داریم طی دو سال اخیر با تهیه 180 فقره جهیزیه و اعزام 5 هزار نفر زائر اولی که تا به حال توفیق تشرف به مشهد مقدس را نداشتند به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اعزام کنیم و گامی کوچک در جهت یاری همشهریان نیازمند برداریم.

وی همچنین افزود: استفاده از ظرفیت خیرین و همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء موجب شد تا بدون درخواست کمک از آستان قدس رضوی در مشهد مقدس بتوانیم اقدامات موثری در مسیر یاری نیازمندان واقعی شهرستان انجام دهیم و در این راه مدیون الطاف خداوند و عنایات امام هشتم شیعیان هستیم.

 مسئول کانون مرکزی خادمیاران شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: امیدواریم در ادامه راه به عنوان نوکران بارگاه امام هشتم با استفاده کامل از ظرفیت خادمیاران عزیز در هر رسته و شغلی که هستند و همچنین یاری خیرین بزرگوار و همراهی قرارگاه خاتم الانبیاء، تحولی بزرگ در مسیر محرومیت زدایی در هر جایی که امکان خدمت باشد ایجاد کنیم تا در این شرایط سخت که بیماری و مشکلات اقتصادی معیشت مردم را دچار مشکل کرده است، به نیابت از امام بزرگوارمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در کنار مردم عزیز و شریف باشیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *