پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمت رسانی کریمانه خادمیاران کوهبنان و توزیع ۱۱۰ سبد ارزاق معیشتی در دهه ولایت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمت رسانی کریمانه خادمیاران کوهبنان و توزیع ۱۱۰ سبد ارزاق معیشتی در دهه ولایت
همزمان با دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر خدمات کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان کوهبنان با توزیع بیش از ۱۱۰ بسته ارزاق معیشتی میان محرومین انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ دومین مرحله توزیع ارزاق معیشتی میان محرومین و خانواده های آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا توسط خادمیاران رضوی انجام گرفت .

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان در حاشیه این مراسم با تبریک اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت بیان کرد: یکی از سنت های حسنه دین مبین اسلام توجه به نیازمندان و کمک به آنان در حد امکان است همانطور که  نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع) همواره در این امر پیش قدم بوده و همگان را به این امر خیرخواهانه توصیه می کردند .

وی ادامه داد: پس از بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و توصیه به خدمت مومنانه در سراسر کشور، قرارگاه مواسات در جای جای کشور و به تبع آن در شهرستان کوهبنان به نام مبارک امام حسن مجتبی(ع) تشکیل شد.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: امروز نیز همزمان با سالروز عید غدیر ۱۱۰ بسته غذایی با ارزشی معادل ۲0۰ میلیون ريال به نام مولای متقیان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به مرحله اول خدمت رسانی کریمانه در دهه ولایت افزود: در روز عید سعید قربان نیز تعداد ۳۱ راس گوسفند توسط خادمیاران رضوی ذبح شد و گوشت قربانی میان نیازمندان و محرومین شهرستان توزیع شد .

امام جمعه شهرستان کوهبنان با اشاره به مراحل بعدی خدمات کریمانه در آستانه ماه محرم عنوان کرد: در کنار توزیع سبدهای حمایتی و معیشتی در این ایام شاهد برگزاری رزمایش «شیفت ایثار» در معادن ذغال سنگ شهرستان، آغاز بکار مجدد چندین کارگاه تولید ماسک و پخت و توزیع نان صلواتی خواهیم بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *