جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم با شور و حال خاص ویژه در تهران برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم با شور و حال خاص ویژه در تهران برگزار شد
به همت خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه شش تهران ویژه برنامه های دهه ولایت با برپایی ایستگاه فرهنگی غدیر، برگزاری اردوی جهادی و توزیع غذا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از تهران، همزمان با عید غدیر و در راستای زنده نگه داشتن این عید بزرگ و ترویج فرهنگ غدیر خادمیاران رضوی منطقه شش تهران اقدام به برپایی ایستگاه فرهنگی غدیر در سه میدان آرژانتین، کلانتری و میدان ولیعصر(عج) و توزیع بسته های فرهنگی بین شهروندان کردند.

همچنین گروهی از این خادمیاران با حضور در منطقه خلیج تهران در یک اقدام جهادی به ۲۵ خانواده نیازمند شناسایی شده در آن منطقه خدمت رسانی کرده و تلاش کردند تا گره از مشکلات این خانواده ها بگشایند.

برپایی اردوی جهادی و ویزیت ۳۰ نفر توسط پزشک متخصص و بستری یک خانم مسن به علت تشدید بیماری، توزیع ۱۵ بسته معیشتی ارزاق، انجام تعمیرات فنی منازل و توزیع ۱۰۰ پرس غذا بین خانواده های نیازمند بخشی دیگر از اقدامات جهادی این خادمیاران به شمار می آید.

در ادامه خادمیاران این منطقه با همکاری خیرین ۲ هزار و ۳۵۰ غذای گرم برای نیازمندان در شب و روز عید غدیر تهیه کردند که این غذا ها در مناطق‌محروم جنوب تهران بین پاکبانان و کارکنان خدمات شهری منطقه شش، بیمارستان های هاجر، فیروزگر و بهارلو (بیمارستان های تحت پوشش منطقه) و نیازمندان سطح منطقه شش توزیع شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *