پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /حضور کاروان زیر سایه خورشید در فردیس کرج

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /حضور کاروان زیر سایه خورشید در فردیس کرج
خدام اعزامی زیرسایه خورشید با هدف ترویج فرهنگ رضوی و تقویت باورهای مذهبی و نشاط دینی در شهرستان فردیس حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از البرز، عطر پرچم رضوی امروز به فضای شهرستان فردیس در استان البرز حال و هوای خاصی بخشیده بود.

کاروان زیر سایه خورشید و خدام رضوی در ششمین روز از حضور خود در البرز میهمان شهروندان فردیس بودند و در ابتدای ورود خود به این شهرستان در مسجد المهدی با 5 تن از شهدای گمنام تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام قاسمی روحانی کاروان زیر سایه خورشید در جمع حاضران این مسجد گفت: این شهرستان برای هشتمین سال متوالی میزبان کاروان رضوی و پرچم متبرک حرم مطهر ثامن الحجج(ع) است که امسال ۱۴ برنامه فرهنگی مذهبی با حضور این کاروان در فردیس برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ رضوی و تقویت باورهای مذهبی و نشاط دینی از مهمترین اهداف حرکت این کاروان نورانی است.

بازدید از دانشگاه هوا و فضا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با پنچ خانواده شهید، حضور در ایستگاه آتش نشانی فردیس، حضور در پارک فدک مشکین دشت و مراکز نگهداری از معلولان، سالمندان، کودکان بی سرپرست و زندانی  ها، از جمله برنامه های حضور این کاروان در فردیس بود.

ندامتگاه کچوئی نیز در دو بند آقایان و بانوان امروز به حضور پرچم متبرک رضوی متبرک شد و دل و روح زندانیان را با اشک و توبه راهی دیار مشهدالرضا(ع) کرد.

پایان بخش برنامه های امروز کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان فردیس بازدید از دو کارخانه در شهرک صنعتی سیمین دشت بود. شهرکی که بیش از ده هزار نیروی کار با 150 برند نامی کشور دارد و در ایام کرونا واحدهای فعالی در تولید ماسک و ژل بهداشتی و الکل داشته است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *