پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای سومین مرحله طرح «سفره مهربانی 3» در خراسان جنوبی با توزیع نان متبرک رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای سومین مرحله طرح «سفره مهربانی 3» در خراسان جنوبی با توزیع نان متبرک رضوی
دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی از برگزاری سومین مرحله طرح «سفره مهربانی 3» با محوریت توزیع نان متبرک رضوی بین یک هزار خانوار کم‌برخوردار این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان جنوبی؛ محمد علی ابراهیمی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: این طرح با مشارکت ۵۰ درصدی خیران و مشارکت ۵۰ درصدی آستان قدس رضوی برای خانواده های محروم و نیازمند با اولویت افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نمی باشند، اجرا خواهد شد.

وی ضمن اشاره به شناسایی محرومین و خانواده‌های نیازمند از طریق شبکه خادمیاری استان، افزود: در این طرح کارت‌هایی به خانواده‌های محروم جهت خرید نان به مدت سه ماه اهدا می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این طرح یک هزار خانواده نیازمند استان تحت پوشش قرار می گیرند، تصریح کرد: برای این خانواده های نیازمند کارت اعتباری ۴۵۰ هزار تومانی مختص خرید نان صادر می شود که دارندگان این کارت می‌توانند به مدت ۹۰ روز و به ازای هر روز پنج هزار تومان از نانوایی‌های معین در محلات نان تهیه کنند.

ابراهیمی گفت: علاقمندان می‌توانند با مشارکت (۲۲۵ هزار تومانی) در این طرح از نیازمندان واقعی حمایت کنند و امیدواریم بتوانیم با جلب مشارکت بیشتر خیرین این طرح را در سطح گسترده‌تری اجرا کنیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *